קליי נגד ה"טרול", אמביד נגד "השיח הרעיל", ראס מתנשא על יוקיץ'

כוכבי הווריירס עקצו את השחקן שניסה להתגרות. הרכז לא אהב את ההשוואה, הסנטר שמח להישאר מחוץ לדיוני ה-MVP: "זה משעמם"

(גודל טקסט)

קרב העקיצות בין יוסטון לגולדן סטייט נמשך, על ומחוץ למגרש. לקראת המפגש הלילה (בין חמישי לשישי) בטקסס, הופיע שחקן הרוקטס, טארי איסון, עם מסר מתגרה לשחקני היריבה כשעל חולצתו התנוסס הכיתוב: "ווריירס, בואו לשחק" (ציטוט מתוך הסרט המיתולוגי "חבורת הלוחמים"). איסון, שחקן ספסל זניח יחסית ביוסטון, כבר העלה סטורי דומה עם כיתוב זהה, שבזמנו זכה לתגובה מלגלגת ומזלזלת מדריימונד גרין.

אחרי שהמשחק הלילה הסתיים ב-110:133 מוחץ לזכות גולדן סטייט, הגיע גם תורו של קליי תומפסון לענות. "זה די עלוב, בהתחשב בעובדה שהבחור אפילו לא משחק", אמר תומפסון שצלף 29 נקודות, והיה הגורם העיקרי מאחורי הניצחון של הווריירס שהתקרבו להבטחת מקום בפלייאין. "לעלות לשחק ולנסות לגבות את האמירות שלך זה דבר אחד – אבל אם אתה סתם יושב בצד עם חולצה כזאת, אז מה אתה עושה בכלל?".

גם סטף קרי הגיב לאיסון, אבל בדרך קצת יותר יצירתית. דקה וחצ לסיום, אחרי שהניצחון כבר הובטח, הוא מכניס בקבוקים בין אצבעותיו, "מחווה" לאותו סרט שאיסון ציטט.

"יותר מהכל, כיף לעלות לפרקט ולנצח את החבר'ה האלה. היה הרבה רעש סביבם, יש שם לא מעט טרולים, ואני שמח שניצחנו אותם", הוסיף קליי תומפסון.

ג'ואל אמביד חזר חד ונחוש, ואם להאמין לו – עול ה-MVP שכבר לא רובץ עליו עושה לו את החיים קלים יותר. אמביד, עדיין ה-MVP המכהן, לא יכול לזכות בפרס האישי גם העונה אחרי שהחמיץ כמות גדולה מדי של משחקים, למרות שמספריו המרשימים. אחרי שקלע 29 נקודות בניצחון 105:109 של פילדלפיה במיאמי, במשחקו השני מאז החזרה מהפציעה, הוא סיפר מדוע הוא "מאושר" להישאר מחוץ לדיוני ה-MVP גם העונה.

"אני שמח שאני לא נכלל בדיון, כי השיח על זה הפך להיות די רעיל", אמר, והוסיף בציניות: "בכנות, העונה הזו קצת משעממת בנושא הזה, אין מספיק רעל". לדבריו של אמביד, "אני מרוצה שאני אפילו לא קרוב לדיון הזה, אני מפוקס בלחזור להיות בריא וכשיר. כולם מועמדים נהדרים וכולם ראויים לזכות בתואר, חבל שרק אחד יזכה בו בסופו של דבר".

שחקני פילדלפיה סיקסרס ג'ואל אמביד, קייל לאורי
פילי שוב נראית מאיימת. אמביד ולאורי | אימג'בנק GettyImages, Megan Briggs
ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס קליפרס, מטביע מעל ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס
"אנחנו לא אותו דבר". ווסטברוק מטביע, יוקיץ' צופה | אימג'בנק GettyImages, Harry How

ניקולה יוקיץ' ממשיך להוכיח את עצמו כמכונת טריפל דאבלים, אבל את ראסל ווסטברוק זה לא מרשים במיוחד. הלילה יוקיץ' ניפק 36 נקודות, 17 ריבאונדים ו-10 אסיסטים נגד הקליפרס של ראס, ורשם טריפל דאבל מספר 24 העונה, כשהוא מתקרב למקום השלישי בכל הזמנים בכמות הטריפל דאבלים בקריירה (ששייך בינתיים למג'יק ג'ונסון). זה לא עזר לו לנצח את המשחק, והקליפרס חגגו ניצחון 100:102 אחרי שיוקיץ' החטיא שלשה על הבאזר.

כך או אחרת, ווסטברוק שמוליך את הקטגוריה, נשאל בסיום המשחק על ההשוואה בינו לבין יוקיץ', ועל קווי הדמיון על רקע היכולת של שניהם למלא את דפי הסטטיסטיקה בשלל אספקטים.

"לא, אל תכניס אותי לשם. אף אחד לא כמוני. פשוט אף אחד לא כמוני. תעצור את זה, כי אף אחד לא משחק כמוני. ניקולה חתיכת שחקן, אבל הוא לא כמוני, וגם אני לא כמוהו", אמר ווסטברוק, שסיים את המשחק עם 12 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-24 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי