הכוכבת ששוברת גם את שיאי הרייטינג בטלוויזיה: שיגעון קייטלין קלארק נמשך

שחקנית מכללת אייווה סחפה את קבוצתה לגמר, משחק הניצחון מול קונטיקט הפך למשחק כדורסל הנשים הנצפה אי פעם ומגיע למספרים שרק גמר ה-NBA יכול להביא

(גודל טקסט)

הניצחון של אייווה 69:71 על קונטיקט בפיינל פור הנשים ביום שישי בערב עמד על ממוצע של 14.2 מיליון צופים ב-ESPN, מה שהפך אותו למשחק כדורסל הנשים הנצפה ביותר אי פעם, וכמות הצופים הגדולה ביותר אי פעם עבור שידור כדורסל של ESPN.

השיא הקודם למשחק נשים עמד על 12.3 מיליון, למשחק איווה נגד LSU ביום שני האחרון ב-Elite Eight, שלב שמונה האחרונות. משחק 7 בגמר המזרח 2018 בין קליבלנד לבוסטון היה משחק הכדורסל הנצפה ביותר של ESPN עם 13.51 מיליון.

שחקנית מכללת אייווה קייטלין קלארק
משהו יוצא דופן. קלארק | אימג'בנק GettyImages, Matthew Holst

זה גם הופך אותו לאחד המשחקים הנצפים ביותר בכל ענף ספורט מלבד פוטבול מכללות ו-NFL במהלך השנים האחרונות. משחק האליפות לגברים ב-NCAA בשנה שעברה בין סן דייגו סטייט לקונטיקט עמד על ממוצע של 14.79 מיליון.

במהלך המשחק שיא הצופים היה כ-17 מיליון, והמשדר ייכלל כאחד מ מ-50 שידורי הפריים-טיים המובילים של 2024. הוא היה מסיים במקום ה-32 ברשימה של השנה שעברה.

זהו הקהל השני בגודלו של ESPN עבור שידור שהוא לא פוטבול. המשחק בין ארצות הברית לפורטוגל במהלך מונדיאל 2014 לגברים עמד על ממוצע של 18.22 מיליון. משחק ה-NBA האחרון שגרף לפחות 14 מיליון צופים היה הניצחון של גולדן סטייט על בוסטון במשחק 6 של גמר ה-2022 (14.22 מיליון).

חמשת משחקי ה-March Madness של קלארק ב-ESPN ו-ABC הגיעו ל-8.3 מיליון צופים בממוצע. אייווה תתמודד מול דרום קרוליינה על תואר האליפות ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי