אחרי שקלע 40 נקודות ונפצע: כוכב ניו אורלינס ייעדר מול סקרמנטו

אכזבה גדולה לניו אורלינס: זאיון וויליאמסון, שנטש לקראת הסיום את המשחק נגד הלייקרס, סובל ממתיחה שתשבית אותו גם ממשחק נגד ההדחה

(גודל טקסט)

ניו אורלינס כבר חזרה מפיגור 18 נגד הלייקרס והיתה קרובה למהפך וניצחון בקרב הפלייאין על הזכות לסיים שביעית במערב. אלא ששלוש דקות לפני סיום המשחק זאיון וויליאמסון, שהציג יכולת מופלאה והספיק לקלוע 40 נקודות במשחק הזה, נטש לחדר ההלבשה בעצבים בגלל פציעה לא ברורה.

הנטישה הזו הובילה להפסד של ניו אורלינס בביתה וכעת מתברר: זאיון סובל ממתיחה בשריר ההאמסטרינג שתמנע ממנו לשחק במשחק ההדחה ביום שישי נגד סקרמנטו, משחק שאם הפליקנס יפסידו בו הם יהיו מחוץ לפלייאוף.

זאיון וויליאמסון, ניו אורלינס פליקנס
הותיר רושם עז גם על הבכירים ביותר, אבל יש סימני שאלה שלא מרפים | אימג'בנק GettyImages, Jonathan Bachman

אגב, גם אם ניו אורלינס תנצח במשחק הזה, זאיון לא צפוי להיות כשיר גם לפתיחת הפלייאוף. וויליאמסון, שסבל מפציעות רבות לאורך הקריירה שלו, רושם העונה ממוצעים של 22.9 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק. במשחק נגד הלייקרס הוא נתן תצוגה שיא ובלעדיו יהיה קשה מאוד לקבוצה שלו מול יריבה חזקה שהדיחה את גולדן סטייט במשחק הפלייאין הראשון שלה.

וויליאמסון שיחק העונה ב-71 משחקים והמשחק נגד הלייקרס היה הראשון שלו בקריירה בפוסט סיזון. הוא פספס שני משחקים של ניו אורלינס בפלייאין ב-2022 בגלל פציעה, כולל את הפלייאוף באותה עונה. הוא נעדר גם בשנה שעברה ממשחק הפלייאין בגלל פציעה. איזה חוסר מזל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי