סנטר הנבחרת עם הפנים ל-NBA: דני וולף השלים את המעבר הדרמטי

play
בדרך ל-NBA? דני וולף | GettyImages, Jamie Squire
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.4 05:53

מהלך גדול לכוכב נבחרת העתודה, שעזב את אוניסרסיטת ייל ועבר לאוניברסיטת מישיגן, שידועה כיצואנית מובילה של שחקנים לליגה הטובה בעולם

(גודל טקסט)

רק לפני פחות משנה, דני וולף עוד התחבט בשאלה האם הוא באמת מעוניין בקריירה של כדורסלן. אבל יכולת אישית פנטסטית במדי נבחרת העתודה באליפות אירופה נתנה את יריית הפתיחה לשנת פריצה מבחינתו, שהסתיימה בתחילת החודש עם הדחה של ייל מטורניר המכללות.

כעת, אחרי העונה המרשימה באייבי-ליג, וולף עובר לאוניברסיטה בכירה יותר – במטרה להגשים את החלום להיבחר בדראפט ה-NBA ואף לשחק בליגה הטובה בעולם. אחרי שמספר אוניברסיטאות בכירות בעולם הכדורסל גיששו אצלו, הפור נפל על מישיגן – אותה יאמן החל מהעונה הבאה המאמן דאסטי מיי, שעקב מקרוב אחרי וולף העונה.

מיי כבר נפגש עם וולף במטרה לגייס אותו לוולברינס, והיום (שבת) זה המעבר הפך לרשמי. המעבר של וולף ללא ספק יעשה לו חיים קלים יותר בכל הנוגע לחלום ה-NBA: מישיגן, אוניברסיטה עם עבר עשיר, ידועה כאחת מיצואניות השחקנים הבולטות לליגה הטובה בעולם, כשנכון לעכשיו 14 שחקנים יוצאי האוניברסיטה משחקים ב-NBA, כולל שחקנים כמו ג'ורדן פול, דאנקן רובינסון, פרנץ ואגנר וקריס לוורט. בדראפט האחרון נבחרו שני שחקנים של מישיגן בסיבוב הראשון.

דני וולף, שחקן ייל, מול קיי ג'יי אדאמס, שחקן קנזס
בדרך ל-NBA? דני וולף | GettyImages, Jamie Squire

וולף בן ה-19, 2.10 מטר, סיים את העונה עם ממוצעים של 14.1 נקודות, 9.7 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק. הוא מועמד ללבוש את המדים של נבחרת ישראל גם הקיץ, ועשוי לחבור מחדש לנועם יעקב בנבחרת העתודה בניסיון לעשות צעד נוסף קדימה אחרי שבקיץ הקודם הוליכו אותה לסגנות אליפות אירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי