ווינר: ברונסון סחף את הניקס ל-2:4, אמביד שוב נפל מהרגליים

play
שוב יוצא לפגרה מוקדמת. אמביד | GettyImages, Tim Nwachukwu
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.5 05:33

41 נקודות של הרכז סידרו לניקס ניצחון 115:118 בפילדלפיה, שהשלים 2:4 בסדרה. אמביד להט במשך שלושה רבעים וסיים עם 39, אבל שוב מודח בשלב מוקדם

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

פילדלפיה – ניו יורק 118:115 (הניקס השלימו 2:4 בסדרה ועלו סיבוב)

בשקט בשקט, הניקס משנים תדמית ואחרי שנים של לוזריות, מפתחים זהות ווינרית חדשה. האחראי העיקרי לכך הוא ללא ספק ג'יילן ברונסון, ששוב נצץ ושוב נראה בלתי עציר ברגעים החשובים, בדרך לעונה שנייה ברציפות בה הניקס מנצחת סדרת פלייאוף – דבר שלא קרה במשך 24 שנים. 41 נקודות ו-12 אסיסטים היו לברונסון, אחד ממצטייני הפלייאוף עד כה, שלעת עתה מוביל אותו בנקודות ומדורג שני באסיסטים.

בדרך לניצחון, ברונסון והניקס עברו רכבת הרים מוזרה ומשוגעת. זה החל עם בליץ ניו-יורקי ברבע הראשון שהסתיים ב-22:36 לאורחת, ונמשך עם קאמבק מזהיר של פילי ממינוס 22 ליתרון עם הירידה להפסקה. המחצית השנייה הייתה פחות הפכפכה ויותר צמודה. אמביד השתלט על העניינים עם רבע שלישי מופתי של 18 נקודות, ובסופו של דבר הכל התנקז לדקות האחרונות. סלים גדולים של ברונסון הקפיצו את הניקס לפלוס 9 כשנותרו שלוש דקות לסיום, הסיקסרס שוב חזרו והשוו, אבל שלשה ענקית של ג'וש הארט שברה שוויון חצי דקה לסיום, ובזמן שנותר ברונסון ודיווינצ'נזו עמדו בלחץ מקו העונשין. ניסיון שלשה של טייריס מקסי – גיבור המשחק הקודם – הלך החוצה, והסדרה הסתיימה באופן סופי.

ג'יילן ברונסון, ניו יורק ניקס, מול ניקולא באטום, פילדלפיה סיקסרס
ה-MVP של הפלייאוף? ברונסון | אימג'בנק GettyImages, Tim Nwachukwu
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס, מול ג'וש הארט, ניו יורק ניקס
שוב יוצא לפגרה מוקדמת. אמביד | GettyImages, Tim Nwachukwu

מלבד ברונסון, הניקס קיבלו 23 נקודות ו-7 אסיסטים מדונטה דיווינצ'נזו, 19 ו-9 ריבאונדים מאו ג'י אננובי ו-16, 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים מג'וש הארט, שהמשיכו להיות האקס פקטורים עבור טום ת'יבודו.

בצד השני אמביד סיים כאמור עם 39 נקודות לצד 13 ריבאונדים, אבל שוב נפל מהרגליים ברבע האחרון, ויצא בעבירה שישית כשנותרו 11 שניות לסיום. באדי הילד שלא היה פקטור במשך כל הסדרה קלע 20, וטייריס מקסי הסתפק ב-17 נקודות עם 6 מ-18 בלבד מהשדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי