לדונובן מיטשל "נמאס להפסיד", אז הוא השתלט על משחק 7. עכשיו הוא מחכה לבוסטון

למרות הפציעה והכאבים, כוכב קליבלנד המשיך את היכולת ממשחק 6, והצטיין עם 39 נקודות במשחק 7 מול אורלנדו בדרך לחצי הגמר: "לא הביאו אותי לפה רק בשביל לעבור סיבוב אחד"

(גודל טקסט)

באיזשהו שלב דונובן מיטשל פשוט השתלט על המשחק. קליבלנד קבוצתו הייתה באמצע הקאמבק המרשים שלה במשחק 7 מול אורלנדו, פיגרה ב-18 נקודות במחצית הראשונה, ומתישהו בחצי השני מיטשל חצה את קו חצי המגרש ולקח שלשה מ-10 מטר. זה נכנס.

הסל הזה הוריד את הפיגור של הקאבס ל-4 בלבד. זה החזיר את המומנטום לצד של המארחת, והקאבס עלו על הגל לניצחון 94:106 – שהעלה אותם לחצי גמר המזרח בפעם הראשונה מאז 2019. זו הפעם הראשונה שהם מגיעים לסיבוב השני בלי לברון ג'יימס ב-30 שנה האחרונות.

לאחר שקלע 50 נקודות במשחק 6, מיטשל קלע 39 נקודות במשחק 7 המכריע. 89 הנקודות שלו בשני המשחקים האחרונים בסדרה מציבות אותו במקום השני בדירוג הנקודות במשחקים 6 ו-7 בתולדות ה-NBA, רק אחרי ה-90 של אלן אייברסון בשנת 2001.

דונובן מיטשל, קליבלנד קאבלירס, מול שחקן אורלנדו ג'יילו סאגס
עם הפנים קדימה. מיטשל נפרד מסאגס | אימג'בנק GettyImages, Jason Miller

"פשוט נמאס לי להפסיד בסיבוב הראשון", אמר מיטשל. "אתה עובד קשה מדי. אנחנו עובדים קשה מדי. זה היה הלך הרוח שלי… בשבילי, פשוט תהיה במצב התקפה". מיטשל עבר פציעה בברך, אותה פציעה ממנה סבל כל העונה. לאורך כל המשחק הוא דידה, עיוות את פניו ונלחם בכאב. אבל מבחינתו, לא הייתה לו ברירה. "יכולתי או להיאבק בזה ונגד המצב שבו היינו, או להתעסק בשיקום בשלושת או ארבעת החודשים הבאים".

לאורך רוב המחצית הראשונה, מיטשל התקשה. היו לו 15 נקודות, כשהוא מתקשה מול סאגס. מאמצע הרבע השני ועד לסיום השלישי, לעומת זאת, מיטשל לבד גבר על אורלנדו 19:20. כל הנקודות שלו מלבד 6 – 9 מתוך 11 סלי השדה שלו – היו בצבע.

"הוא פשוט שחקן תחרותי, לוחם", אמר דריוס גרלנד. "הוא ווינר. הוא מנצח – זה כל מה שהוא מדבר עליו. הוא רוצה שנתגבר על הבעיות הזו. הוא יעשה כל מה שאפשר כדי להתגבר על זה".

לאחר פיגור מוקדם, הקאבס נשארו בטוחים בעצמם. מיטשל אמר שהוא שמח שאורלנדו יצאה לריצה מוקדמת, כי זה נתן לקליבלנד זמן לחזור. בדקות הסיום של המחצית השנייה, הקאמבק של הקאבס היה איטי. בחדר ההלבשה במחצית, השחקנים דיברו בינם ואמרו זה לזה לשמור על קור רוח. ואז ברבע השלישי, הקאבס סוף סוף נתנו ריצה, שהתחילה עם השלשה של מיטשל.

הקאמבק של קליבלנד מ-18 נקודות פיגור הוא הגדול ביותר במשחק 7 מאז 1997. לאחר שהמג'יק עלו ל-47:29 עם 5:10 דקות לסיום ברבע השני, הקאבס ניצחו אותם ב-30 נקודות בשארית המשחק, כשהם קולעים 57% מהשדה ושומרים את אורלנדו על 27 אחוז בלבד.

"מיטשל הוא הבחור שיכול למשוך את כולם, לא רק עם הכישורים שלו אלא גם ברוחו", אמר מאמן קליבלמד ג'יי בי ביקרסטאף. "כשאתה רואה את חברך לקבוצה, בחור שאכפת לך ממנו, משחק ככה, אתה לא רוצה לאכזב את הבחור הזה אז תצא ותעשה כל מה שאתה יכול כדי לעזור לו".

מספר פעמים במהלך המשחק מיטשל איגד את חבריו וצעק דברים מעודדים במעגל, ולמעשה הלהיב אותם כל הערב. כריס לאוורט סיים עם 15 נקודות, מקס סטרוס קלע 13 ולגרלנד היו 12. אוון מובלי סיים עם 11 נקודות, 16 ריבאונדים ו-5 חסימות ושמר את אורלנדו ב-6 מ-22 מהשדה כשומר.

"זה בהחלט רגע מיוחד עבור הקבוצה הזו, שעברה כל כך הרבה השנה – שהוספדה על ידי הרבה אנשים", אמר ביקרסטאף. "אנחנו הכי גאים בזה, אבל עדיין לא סיימנו".

דונובן מיטשל, קליבלנד קאבלירס
סחף את החברים. מיטשל | אימג'בנק GettyImages, Jason Miller

כעת הם מקווים להמשיך במומנטום הזה גם מול בוסטון, בסדרת חצי הגמר שתחל ביום שלישי בלילה. "לא בנינו את הקבוצה הזאת רק כדי לעבור סיבוב", אומר מיטשל, "השגנו מטרה אחת, ועכשיו נצטרך לעשות זאת שוב. כשקליבלנד הביאה אותי, המטרה לא הייתה רק לעבור סיבוב בפלייאוף. זה הלך הרוח, וכולנו מרגישים ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי