הלוטרי קבע: וושינגטון קיבלה את הבחירה השנייה בדראפט 2024

play
רק שימשיך ככה. אבדיה עם קוזמה | רויטרס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 04:08

אטלנטה היא הזוכה הגדולה ותבחר ראשונה בדראפט, דטרויט שהיו לה את הסיכויים הכי גבוהים תבחר רק חמישית. על הפרק: כישרונות מאירופה

(גודל טקסט)

בזמן שהקבוצות הבכירות ב-NBA נאבקות על האליפות בפלייאוף, הקבוצות הקטנות נאבקות על העתיד, ואלה שלא נכנסו לפלייאוף נאבקו בלוטרי על סדר הבחירה בדראפט. הזוכה הגדולה היא אטלנטה, שזכתה בבחירה הראשונה בדראפט 2024, בעוד וושינגטון, קבוצתו של דני אבדיה, זכתה בבחירה השנייה.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
משחק נהדר. אבדיה | רויטרס

סדר הבחירות:

1. אטלנטה הוקס 2. וושינגטון וויזארדס 3. יוסטון רוקטס 4. סן אנטוניו ספרס 5. דטרויט פיסטונס 6. שארלוט הורנטס 7. פורטלנד טריילבלייזרס 8. סן אנטוניו (מטורונטו) 9. ממפיס גריזליס 10. יוטה ג'אז 11. שיקגו בולס 12. אוקלהומה סיטי ת'אנדר (מיוסטון) 13. סקרמנטו קינגס 14. פורטלנד בלייזרס (מגולדן סטייט)

שחקן USC ברוני ג'יימס
שחקן USC ברוני ג'יימס | אימג'בנק GettyImages, David Becker

וושינגטון הייתה במקום השני מבחינת הסיכויים הכי גבוהים לזכות בבחירה הראשונה, בעוד שדטרויט, שהיו לה הסיכוי הכי גבוה לקבל את הבחירה 1, בסוף תבחר רק חמישית. כך או כך, השנה אין בדראפט בחירה ברורה למספר 1, כפי שהיה בשנה שעברה ויקטור וומבניאמה שכל הליגה נאבקה עליו.

בין המועמדים לבחירות הראשונות הוזכרו זקארי ריזשה הצרפתי (שחקן JL בורד), אלכס סאר בן ה-19 מפרת' (2.14 מ'), דונובן קלינגן מקונטיקט האלופה (סנטר 2.17 מ'), רוב דילינגהאם מקנטאקי וניקולה טופיץ' מהכוכב האדום בלגרד, הקלע בן ה-18.

המוק דראפט של בליצ'ר ריפורט

המוק דראפט של ESPN

הדראפט ייערך ב-26-27 ביוני, כשאחת הסוגיות הדרמטיות בו עשויה להיות הקבוצה שתבחר בברוני ג'יימס, הבן של לברון ג'יימס, שהצהיר שהוא חולם לשחק לצדו באותה קבוצה. ברוני, ששיחק ב-USC, הצהיר שיילך לדראפט אבל שומר על האופציות פתוחות. ספק אם על פי היכולת הוא ראוי להיבחר, אבל אופציית לברון מסבכת את הסיפור, ומשאירה פתח להתפתחויות ועסקאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי