בפעם השנייה העונה: רודי גובר נקנס בגין התנועה המגונה לשופטים

play
רודי גובר, שחקן מינסוטה | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5 07:35

הסנטר של מינסוטה ישלם 75 אלף דולר בעקבות "התנהגות לא נאותה ולא מקצועית" אחרי המשחק הרביעי נגד דנבר, במהלכו סימן עם הידיים שהשופטים משוחדים

(גודל טקסט)

רודי גובר נקנס מוקדם יותר העונה במאה אלף דולר, לאחר שבמסיבת העיתונאים בתום משחק רמז שהשופט סקוט פוסטר משוחד ובמהלך ההתמודדות סימן תנועה של כסף לעברו. לאחר מכן הכוכב של מינסוטה טימברוולבס הצהיר שלדעתו "ההימורים מתחילים לפגוע לנו במשחק". למרות זאת, הוא לא היסס לעשות את אותה תנועה לעבר השופטים לאחר המשחק הרביעי בסדרה נגד דנבר, בסיומו הנאגטס השוו ל-2:2.

הערב (שלישי) נענש הסנטר הצרפתי בפעם השנייה העונה על אותה תנועה מגונה, הפעם ישלם 75 אלף דולר בעקבות התנהגותו. "הוא נקנס בעקבות התנהגות לא נאותה ולא מקצועית, שמטילה דופי ביושרה של המשחק ושל השופטים. הקנס גם בהתחשב בהתנהגותו של רודי גובר בעבר", נכתב בהודעת ה-NBA באשר לעונשו של שחקן ההגנה של השנה.

רודי גובר, שחקן מינסוטה
לא למד מהפעם הקודמת. רודי גובר | אימג'בנק GettyImages

כאמור זו הייתה הפעם השנייה שגובר ביצע תנועה כזו לעבר צוותי השיפוט, הפעם הקודמת הייתה במרץ 2024 אחרי הפסד לקליבלנד קאבלירס ואז הוא ספג את הקנס המקסימלי. הלילה (05:30) באולמה של דנבר הוא ינסה לסייע לטימברוולבס לשוב ליתרון בסדרת חצי גמר המערב אחרי ששמטו יתרון כפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי