Sport1 Banner

אין סוויפ: מינסוטה ניצחה 100:105 בדאלאס בדרך ל-3:1

הטימברוולבס כפו משחק חמישי בסדרת גמר המערב, הודות למחצית שנייה גדולה של טאונס וכמעט טריפל-דאבל של אדוארדס. אירווינג נעלם והפסיד לראשונה משחק העפלה

(גודל טקסט)

בגמר המערב אין סוויפ: מינסוטה ניצחה הלילה (בין שלישי לרביעי) במשחק מספר 4, 100:105 בדאלאס, וצימקה ל-3:1 בדרך להחזרת הסדרה לביתה. בוסטון שמחכה בסדרת גמר ה-NBA, תיהנה מיתרון של מספר ימי מנוחה לפחות על פני מי שתהיה היריבה שלה.

קיירי אירווינג הפסיד לראשונה בקריירה משחק פלייאוף ששווה העפלת שלב, אחרי 14 ניצחונות בסיטואציה כזו בעבר. גארד המאבריקס נעצר על 5 מ-12 מהשדה ו-1 מ-6 בשלשות, סיים עם 16 נקודות בלבד. טריפל-דאבל של לוקה דונצ'יץ', שתרם 28 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, לא הספיק הפעם אל מול ערב הקליעה של קארל-אנתוני טאונס, שסוף סוף התעלה עבור הזאבים. טאונס דייק ב-4 מ-5 השלשות שזרק, כולל שלוש ברבע האחרון, וקלע 20 נקודות במחצית השנייה מתוך 25 במשחק כולו. אנתוני אדוארדס דגדג טריפל-דאבל כשקלע 29 נקודות, הוריד 10 ריבאונדים ומסר 9 אסיסטים, ומינסוטה נשארה בחיים בגמר המערב הראשון שלה זה 20 שנה.

שחקן מינסוטה טימברוולבס, קארל אנתוני טאונס
מצא את הידית. קארל-אנתוני טאונס | GettyImages, Tim Heitman
אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס
חוזרים אל מינסוטה. אנתוני אדוארדס | רויטרס
שחקני דאלאס מאבריקס: לוקה דונצ'יץ', קיירי אירווינג
קיירי אירווינג נעלם, וטריפל-דאבל של לוקה דונצ'יץ' לא הספיק | אימג'בנק GettyImages, Tim Heitman

למרות שטאונס, אדוארדס ורודי גובר נכנסו לבעיית עבירות מוקדמת, הטימברוולבס הובילו במשך רוב המשחק ובמקרה הזה שמרו על היתרון בדקות ההכרעה, בניגוד למה שהיה בהפסדים בסדרה עד כה. KAT החזיק דקות רבות עם חמש עבירות ושיתף פעולה מצוין עם שותפו הצרפתי לקו הקדמי, בעוד שאדוארדס קלע את הסל שפתח פער של חמש נקודות במאני טיים, אחרי שדונצ'יץ' קירב להפרש של שלוש במהלך של שלשה ועבירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי