Sport1 Banner

טאונס: "לא היה זמן לספקות", אדוארדס: "נחזור למשחק 6"

אחרי פתיחה צולעת לסדרה, KAT הציל את מינסוטה מהדחה עם שתי שלשות בקלאץ'. אדוארס פרגן: "הוא הסיבה שניצחנו". קונלי חשף מה "הבעיר אש בשחקנים"

(גודל טקסט)

אחרי הסוויפ של בוסטון על אינדיאנה, דאלאס קיוותה לנצח את מינסוטה הלילה כדי לעשות סוויפ משלה ולסדר גם לעצמה מנוחה ארוכה ולהימנע מעוד טיסה למינסוטה. אלא שלטימברוולבס היו תוכניות משלהם. 29 נקודות של אנתוני אדוארדס ובעיקר התעלות של קארל אנתוני טאונס עם 20 מתוך 25 נקודות במחצית השנייה, כולל שתי שלשות רצופות בקלאץ', סידרו למינסוטה ניצחון 100:105 בדאלאס.

קיירי אירווינג הפסיד לראשונה בקריירה משחק פלייאוף ששווה העפלת שלב, אחרי 14 ניצחונות בסיטואציה כזו בעבר. גארד המאבריקס נעצר על 5 מ-12 מהשדה ו-1 מ-6 בשלשות, סיים עם 16 נקודות בלבד. טריפל-דאבל של לוקה דונצ'יץ', שתרם 28 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, לא הספיק הפעם אל מול ערב הקליעה של קארל-אנתוני טאונס, שסוף סוף התעלה עבור הזאבים.

טאונס, שביצע עבירה חמישית כבר ברבע השלישי, הצליח למשוך כמעט עד הסוף אבל עוד לפני העבירה השישית הוא זה שהכריע את המשחק הזה עם שתי השלשות שקלע. "אין זמן לספקות ולפקפוקים, זה היה משחק של להיות או לחדול עבורנו", אמר טאונס.

שחקן מינסוטה טימברוולבס, קארל אנתוני טאונס
מצא את הידית. קארל-אנתוני טאונס | GettyImages, Tim Heitman
שחקני דאלאס מאבריקס: לוקה דונצ'יץ', קיירי אירווינג
קיירי אירווינג נעלם, וטריפל-דאבל של לוקה דונצ'יץ' לא הספיק | אימג'בנק GettyImages, Tim Heitman

השריקה לעבירה חמישית נגד טאונס ברבע השלישי, הרתיחה את המאמן כריס פינץ' שקיבל עבירה טכנית. פינץ' היה על סף עבירה טכנית נוספת שמשמעותה הרחקה אחרי שהוא זעם על השריקה לעבירה הרביעית נגד אנתוני אדוארדס. לשחקני מינסוטה הטירוף הזה של פינץ' דווקא עזר מבחינה מנטאלית.

"כשהמאמן שלך מקבל עבירה טכנית וצורח על הספסל וכשאתה רואה אותו צולע על הקווים זה מרשים. זה הצית אש בכולנו", אמר מייק קונלי שסיים את המשחק עם 14 נקודות. הוולבס הצליחו לעשות מה שכשלו לעשות 15 מתוך 21 הקבוצות האחרונות שהפסידו בשלושת המשחקים הראשונים בסדרה שבה הם היו עם יתרון ביתיות וזה להימנע מסוויפ. עכשיו הם ינסו להיות רק הקבוצה הרביעית אי פעם שתצליח לגרור את הסדרה ללפחות שישה משחקים. לחזור מפיגור 3:0 לניצחון? את זה אף קבוצה לא עשתה מעולם.

אנתוני אדוארדס, שספג לא מעט ביקורות על יכולתו במשחקים הקודמים, היה הפעם מצוין וגם סיפק הצהרה כשאמר: "אנחנו עוד נחזור לדאלאס למשחק מספר 6. אני מבטיח". על היכולת של טאונס: "הכול התחבר לו, הוא היה בטוח בעצמו. לא עניין אותו הזריקות הקודמות שלו. הוא שיחק יוצא מהכלל, הוא הסיבה שניצחנו היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי