"בשורה עבור אבדיה": בריאן קיף מונה למאמן וושינגטון

אחרי שעשה עבודה טובה ועזר לצעירים לקפוץ מדרגה כמאמן הזמני, קיף קיבל מינוי קבוע. בינתיים בארה"ב משדכים את אבדיה לקליבלנד

(גודל טקסט)

בארצות הברית כבר מכנים זאת כ"בשורה עבור דני אבדיה והוויזארדס": וושינגטון הודיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) על מינויו של בריאן קיף למאמן הקבוע של הקבוצה, אחרי שבועות ארוכים של התלבטויות.

קיף, עוזר המאמן אשתקד שקודם לעמדת המאמן הראשי באופן זמני, עשה עבודה טובה והתחבב על השחקנים, היה המועמד המוביל של הוויזארדס מלכתחילה, ואחרי שערכו שיחות וריאיונות עם מספר מועמדים נוספים הפור בכל זאת נפל עליו.

קיף החליף במהלך העונה החולפת את ווס אנסלד ג'וניור ותחתיו הקבוצה אומנם רשמה מאזן לא טוב במיוחד (31:8), אבל נראתה תחרותית וממושמעת יותר וגם רשמה שיפור בצד ההגנתי. מי שנהנו מנוכחותו של קיף הם בעיקר השחקנים הצעירים, בראשם דני אבדיה שרשם ממוצעים של 17.7 נקודות ו-8.6 ריבאונדים תחתיו (לעומת 12.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בתקופה שלפני כן).

"אני אסיר תודה על ההזדמנות שקיבלתי להוביל את וושינגטון. אני מחכה להמשיך לעבוד עם השחקנים ולעזור להם להתפתח. נעבוד קשה בתור קבוצה כדי להשתפר מדי יום ביומו", אמר קיף לאתר הרשמי של וושינגטון לאחר המינוי הקבוע.

מאמן וושינגטון וויזארדס, בריאן קיף
הזמני הפך לקבוע. קיף | GettyImages, Jess Rapfogel
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס | אימג'בנק GettyImages, Jess Rapfogel

בינתיים בארצות הברית משדכים את אבדיה לקבוצות אחרות, על אף החדשות הטובות עבורו. ב"בליצ'ר ריפורט" קישרו בין אבדיה לבין קליבלנד, וציינו ש"לא חשוב כיצד הקאבס ייראו בעונה הבאה ואיזו מהפכה יעברו, דני נראה מתאים לשם".

לפי הכתבה, "אבדיה יסייע לקאבס בתור עושה משחק נוסף וסטופר הגנתי נוסף, גם אם דונובן מיטשל ו/או דריוס גארלנד יעזבו. לוושינגטון לא יהיה קל לאפשר לאבדיה לעזוב, אבל אם קליבלנד תעמיד את ג'ארט אלן על המדף, זה יספיק כדי ללכוד את תשומת הלב של הוויזארדס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי