אבדיה לצד דוראנט? "קשה לחשוב על התאמה כזו מושלמת"

כתב הסאנס ניתח את הטרייד שבאמצעותו הישראלי עשוי לעבור מוושינגטון: "זה יהיה שיחוק ענק לפיניקס, אבל ספק אם הוויזארדס יסכימו"

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

בזמן שבוסטון ודאלאס נמצאות בעיצומה של סדרת הגמר, יתר הקבוצות ב-NBA כבר נמצאות עמוק בתוך עונת המלפפונים. מטבע הדברים, אחרי עונה אישית טובה וכשהוא מחזיק בחוזה שנחשב למציאה, דני אבדיה הופך לסחורה חמה – לפחות ברמת הספקולציות והשמועות.

אחרי שכתבים בארצות הברית הזכירו את שמו כמועמד לעבור בטרייד לקבוצות כמו אוקלהומה סיטי ולוס אנג'לס לייקרס, שמו שורבב גם בהקשר של קבוצה בכירה נוספת, פיניקס סאנס.

אתמול (שבת) הכתב הבכיר של הקבוצה ג'ראלד בורגה, העלה בפודקאסט "Take That For Data" את האפשרות שאבדיה יגיע לפיניקס, שלדבריו מראה בו התעניינות רבה. הטרייד שהציע בורגה היה אבדיה תמורת גרייסון אלן, ושותפו לפודקאסט נשמע נלהב מהרעיון.

"כן, אני אשמח מאוד לשינוי כזה. דני שחקן דומה מאוד למה שמחפשים, הוא מאוד ורסטילי, קצת מזכיר את דוריאן פיני סמית' בשנים הטובות שלו בדאלאס. דני אולי השחקן הכי טוב בוושינגטון. הוא עושה את הדברים הקטנים שמחברים קבוצה. אם הוא יגיע לפיניקס, זה יהיה שיחוק ענק", אמר. "הוא שיפר את הקליעה שלו, הוא יתאים מאוד לקבוצה וכנראה יקבל אוטומטית מקום בחמישייה – כך שיכול להיות למעבר כזה ערך עצום".

אפליקציית וואלה ספורט החדשה – הורידו עכשיו

דני אבדיה מול קווין דוראנט, וושינגטון וויזארדס מול פיניקס
רק 2 נקודות במחצית השנייה. אבדיה | רויטרס

בורגה הוסיף ואמר: "במקום וושינגטון, לא הייתי מסכים לטרייד כזה. אבדיה אולי עדיין לא שחקן שבונים סביבו קבוצה, אבל הוא בהחלט שחקן צעיר ומבטיח שממשיך להשתפר ולגדול. אלא אם נגיע ליולי-אוגוסט ודני יכפה על וושינגטון לשלוח אותו בטרייד – אני לא רואה את המעבר שלו לפיניקס באמת קורה. אבל דני עדיין אחד השחקנים שאני הכי רוצה לראות במדי הסאנס. עם היכולות שלו בהגנה ובהתקפה, עם השיפור בקליעה, עם היכולת להוביל כדור ולמסור – יש לו את כל החבילה. קשה לי לחשוב על התאמה מושלמת יותר לסאנס מאשר דני אבדיה. נמשיך לעקוב אחריו בעתיד הנראה לעין".

בפודקאסט המדובר אף השוו בין אבדיה לבין דרק ווייט, שחקנה המגוון של בוסטון, שנחשב ל"דבק" של הקבוצה. "אם דני יגיע לפיניקס, הוא יהיה כמו ווייט בבוסטון. בכל מקרה הוא ראוי לשחק בקבוצה הרבה יותר טובה מוושינגטון, ואין ספק שהרבה קבוצות שטוענות לכתר ינסו לשים עליו את היד".

עוד באותו נושא: דני אבדיה, פיניקס סאנס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי