"וושינגטון מובילה": התרחיש בו אבדיה יוכל לעבור לדאלאס

play
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, לצד לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס | GettyImages, Rob Carr
ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס, עם גביע השחקן המצטיין של סדרת הגמר 00:15

בארה"ב בטוחים שהוויזארדס פייבוריטים להחתים את טים הארדווי ג'וניור, המאבס עשויים לדרוש בטרייד את הישראלי בו התעניינו בעבר

(גודל טקסט)

הפגרה ב-NBA כבר בעיצומה, ועמה מגיע גם גל השמועות והספקולציות שאופף את הליגה מדי קיץ. אחד השמות החמים ביותר בשוק בימים האחרונים הוא טים הארדווי ג'וניור, עליו נאבקות על פי דיווחים קבוצות רבות. השוטינג גארד שמיעט לשחק במדי דאלאס בעונה החולפת, נמצא בין היתר על הכוונת של וושינגטון – ועל פי הדיווחים האחרונים בארצות הברית, הוויזארדס הם למעשה פייבוריטים להנחית אותו.

על פניו, זה לא אמור להשפיע על דני אבדיה, שמעמדו בוושינגטון נראה יצוק מבטון. הפורוורד הישראלי מיועד להית אחד השחקנים הבכירים בוויזארדס בעונה הבאה, אבל התמונה עשויה להשתנות אם הקבוצה תשנה כיוון ותבחר בפורוורד אחר בבחירה השנייה בדראפט.

אבל בארצות הברית העריכו שעסקה בין הוויזארדס למאבס עשויה לצאת לפועל רק אם וושינגטון תוותר על אחד מבין קייל קוזמה או דני אבדיה, שני שחקנים בהם התעניינו בעבר.

שחקן דאלאס מאבריקס טים הארדווי ג'וניור
משחק גדול שלו. הארדווי ג'וניור | רויטרס

בחודש ינואר השנה, בעיצומה של העונה החולפת, דיווח הכתב מארק סטיין כי "דאלאס ביררה לגבי אבדיה, אבל וושינגטון דרשה מחיר גבוה". כידוע, המאבס והוויזארדס עשו טרייד בסופו של דבר, ששלח את דניאל גאפורד לדאלאס.

כאמור, בשלב זה של העונה השמועות והספקולציות מרחיקות לכת, אבל חובבי הכדורסל בישראל לא יתנגדו לפנטז על אבדיה לצידו של לוקה דונצ'יץ', ולהשתעשע במחשבה כיצד יחלוק חדר הלבשה עם פרו-פלסטיני מוצהר כמו קיירי אירווינג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי