טרייד ענק ב-NBA: ברידג'ס עובר לניקס, ומתאחד עם חבריו

עסקה חסרת תקדים: הניקס יעבירו לנטס חמש בחירות סיבוב ראשון ואת בוגדנוביץ' בתמורה לפורוורד המגוון, שיחזור לשתף פעולה ברונסון, הארט ודיווינצ'נזו איתם שיחק בקולג'. יוסטון תצליח להנחית את דוראנט?

(גודל טקסט)

24 שעות לדראפט, וב-NBA נרשמת התעוררות בכל מה שקשור לטריידים. הלילה (בין שלישי לרביעי) סוכם על עסקה גדולה, ולמעשה חסרת תקדים בליגה, במרכזה יעבור כוכב ברוקלין נטס מיקל ברידג'ס לניקס תמורת מספר עצום של בחירות סיבוב ראשון בדראפט.

למעשה, מדובר בארבע בחירות סיבוב ראשון לא מוגנות ב-2025, 2027, 2029 ו-2031, בחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2025, בחירת סיבוב שני ב-2025 ואפשרות להחלפת בחירות ב-2028. מדובר בעסקה היסטורית, בה מועברות מספר חסר תקדים של בחירות דראפט. בנוסף, בויאן בוגדנוביץ' יעשה את הדרך מניו יורק לברוקלין.

הסיפור הגדול הוא כמובן מיקל ברידג'ס והניקס. הפורוורד המגוון, שסיים את העונה שעברה עם ממוצעים של 19.6 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים, יחבור לשלושת חבריו מהקולג'ים – ג'יילן ברונסון, ג'וש הארט ודונטה דיווינצ'נזו – עמם שיחק במכללת וילאנובה. יחד הם ינסו לקחת את הניקס צעד קדימה, אחרי שהודחו בפלייאוף החולף בחצי גמר המזרח במשחק שביעי מול אינדיאנה.

ברידג'ס, שמצטיין בשני צידי המגרש, יוריד עומס מהכתפיים של ברונסון, שהפך לכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה בשנתיים האחרונות אבל סבל מפציעות שהגבילו אותו בפלייאוף. בנוסף, הניקס מקווים להחתים על חוזה חדש את או ג'י אננובי, שיוסיף עוד אפשרות של שחקן שמשלב בין איכויות הגנתיות והתקפיות. מי שעלול לעזוב בקונסטלציה הנוכחית, הוא שחקן הפנים אייזאה הרטנסטיין.

ג'יילן ברונסון, ניו יורק ניקס, מול מיקל ברידג'ס שחקן ברוקלין נטס
שוב יחד. ברידג'ס מול ברונסון | רויטרס

בנוסף, מתברר שיוסטון תקבל בעסקה נפרדת חלק מהבחירות העתידיות של הנטס. מדובר בבחירת סיבוב ראשון ב-2026 ובאפשרות להחלפת בחירות בסיבוב הראשון בדראפט 2025.

על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, בבחירות הללו, בין היתר, הרוקטס מתכוונים לנסות לפתות את פיניקס להעביר בטרייד את קווין דוראנט, בו יוסטון חושקת זמן רב. הסאנס מצידם הבהירו שהם מעוניינים להשאיר את KD ולנסות לזכות איתו באליפות, אבל יוסטון תלך כעת "בכל הכוח" על דוראנט, ותנסה למצוא מתווה מתאים לכל הצדדים שינחית אותו בטקסס.

עוד באותו נושא: ברוקלין נטס, ניו יורק ניקס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי