בכורה לא פשוטה לברוני ג'יימס: "צריך להמשיך וללמוד"

play
לאט לאט. ברוני | GettyImages, Thearon W. Henderson
שחקן לוס אנג'לס לייקרס ברוני ג'יימס

בנו של לברון סיים עם 4 נקודות באחוזים רעים בליגת הקיץ: "זה שונה מהקולג', הוא זקוק לניסיון". האב לא מתרגש: "המספרים לא משנים כרגע"

(גודל טקסט)
שחקן לוס אנג'לס לייקרס ברוני ג'יימס
לאט לאט. ברוני | GettyImages, Thearon W. Henderson

ברוני ג'יימס בוודאי חלם על בכורה מעט מוצלחת יותר ב-NBA. נכון, מדובר רק בליקת קיץ ולא בדבר האמיתי – ובכל זאת, גם מול רמה נמוכה יותר, בנו של לברון ג'יימס התקשה להותיר חותם וסיים עם 4 נקודות בלבד, ב-2 מ-9 מהשדה, 0 מ-3 ל-3 ו-0 מ-2 מהעונשין, לצד 2 ריבאונדים, 2 אסיסטים וחטיפה בהפסד לוס אנג'לס לייקרס 108:94 לסקרמנטו.

כשנשאל בסיום מה הכי הפתיעה אותו, השיב: "האווירה, ציפיתי לפחות". מאמן קבוצת ליגת הקיץ של הלייקרס דיין ג'ונסון סבלני ואמר: "ברוני צריך להמשיך ללמוד ולהבין למה הוא מסוגל. צריך להכניס בו ביטחון. אם הוא יהיה בריא הוא ימשיך לקבל דקות, ננסה לשלב אותו כמה שאנחנו יכולים כי הוא זקוק לניסיון – בעיקר ב-NBA. זה שונה מהקולג', אז הדקות הללו יעזרו לו בטווח הארוך".

האב, שנמצא כרגע במחנה האימון של נבחרת ארצות הברית בלאס וגאס, אמר: "מה שהוא יעשה בליגת הקיץ לא משנה, זה לא משנה אם ישחק טוב ולא משנה אם ישחק רע. אני פשוט רוצה שהוא ימשיך להשתפר, הסטטיסטיקות לא משנות".

"ההופעה שלו לא היתה רחוקה ממה שהוא עשה ב-USC", ניתח איש ESPN דייב מקמנימן את הבכורה. "אפשר לצפות לכאבי גדילה, הוא רחוק מאוד מהמוצר הסופי".

כל התקצירים וכל האירועים באפליקציה החדשה של וואלה ספורט – לחצו והורידו עכשיו

שחקן לוס אנג'לס לייקרס ברוני ג'יימס
ברוני בפעולה | אימג'בנק GettyImages, Thearon W. Henderson

כשעתיים לאחר המשחק של ברוני, הלייקרס הודיעו רשמית על חוזה המקסימום החדש עליו חתם אביו. "אף אחד לא משחק כמו לברון, והמחויבות שלו למצוינות חסרת תקדים", אמר רוב פלינקה. "לברון אחד השחקנים הכי תחרותיים ודינמיים שאי פעם שיחקו ואנחנו אסירי תודה שהוא ממשיך איתנו. הוא ממשיך להזכיר לנו שאף מכשול הוא לא גדול מדי ואף מטרה לא בלתי אפשרית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי