"אבדיה היה פנומנלי בעונה האחרונה, הוא נהדר לפורטלנד"

הבלייזרס נרגשים מהגעתו של הישראלי, שיוצג בשני: "אנשים לא מבינים כמה הוא טוב. הוא יפתור הרבה בעיות בקבוצה הזאת"

(גודל טקסט)

פורטלנד טרייל בלייזרס הציגה אתמול (שבת) את דני אבדיה באופן רשמי, ומחר ידבר הפורוורד הישראלי בפעם הראשונה כשחקן הקבוצה מאורגון, במסיבת עיתונאים. לקראת האירוע, הפרזנטור של הבלייזרס בפלטפורמות הדיגיטל, קייסי הולדאל, סיפק לאוהדים ניתוח ראשוני על אבדיה ומה שהוא צפוי להפגין על המגרש.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – לחצו כאן להורדה

"אני לא יודע כמה אנשים ראו את זה, לאור הדרך שבה הוויזארדס שיחקו בעונה הקודמת, אבל אני מרגיש שאנשים לא מבינים כמה טוב הוא היה. דני אבדיה שיחק פנומנלי בעונה האחרונה, סיפק עונת שיא בקריירה – ופורטלנד שמה לב לזה. הקליעה שלו מחוץ לקשת השתפרה מאוד ביחס לעונות קודמות בקריירה, והתקווה היא שזה ימשיך לעלות בעתיד", ציין הולדאל.

"הוא שחקן שיוסיף הרבה דברים שצריך, יסתום הרבה חורים בקבוצה הזאת. הן מבחינת העמדה והן מבחינת הכישורים", המשיך. "הבלייזרס רואים באבדיה חלק מהגרעין הצעיר שלהם, יחד עם סקוט הנדרסון, שיידון שארפ, דיאנדרה אייטון ואנפרני סיימונס. הוא שחקן כנף צעיר שעושה את העבודה בשני צידי המגרש, ואני לא חושב שאנשים יודעים עד כמה הוא טוב בהגנה. הם יגלו את זה די מהר. אחת המטרות של הבלייזרס בפגרה הייתה להפוך את הקבוצה ליותר ורסטילית בצבירת נקודות, הגנה, אחוזי קליעה ויצירת מצבים. דני אבדיה יתרום בכל האספקטים הללו. הוא בהחלט שחקן שיודע לייצר מעמדות 3 ו-4. הם רואים בדני חתיכה בפאזל לטווח הארוך".

לבסוף סוכם הניתוח כך: "אני חושב שאם שבוע לפני הדראפט, היו אומרים לאוהדים שפורטלנד תעביר את הבחירה ה-14 ותקבל את דני אבדיה, הם היו מגיבים באקסטזה. והם אכן התרגשו מהטרייד, שהוא נהדר לפורטלנד. אבדיה יפתור הרבה בעיות לקבוצה הזו. הוא בדיוק בנקודה הזו שהוא יכול להנהיג ולתרום ניסיון, אבל הוא גם צעיר ויתפתח ביחד עם הקבוצה. פורטלנד הייתה זקוקה במשך כל כך הרבה זמן לפורוורד שיכול לפתוח בחמישייה ולהיות חלק מהקבוצה לשנים רבות, ודני אבדיה הוא בחור שאפשר להרגיש טוב מאוד לגבי זה שהוא ימלא את הצורך הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי