קר נפעם מלברון, אדוארדס מתעקש: אני מספר 1 בנבחרת ארה"ב

מאמן ארה"ב נדהם ממוסר העבודה של ג'יימס ("זה נורמלי?!"), ששמח להיות בצד של אנשי גולדן סטייט. גם דוראנט נהנה: "הקבוצה הכי עמוקה ששיחקתי בה". אנתוני אדוארדס: "אני האופציה מספר 1 בהתקפה, הם צריכים להתאים את עצמם אליי"

(גודל טקסט)

נבחרת ארצות הברית הרכיבה סגל איכותי ברמה יוצאת דופן לקראת הטורניר האולימפי בכדורסל, ולא רק השחקנים נהנים משיתוף הפעולה עם הכישרונות הגדולים ביותר בענף. המאמן סטיב קר זוכה להזדמנות ראשונה בקריירה להדריך את גדול כדורסלני הדור הנוכחי, לברון ג'יימס, וכבר באימון הבכורה הוא נדהם ממוסר העבודה של "המלך".

"נפעמתי מהאינטנסיביות בה הוא מתאמן", אמר קר על ג'יימס, לגביו בירר עם עוזריו. "הלכתי לאריק ספולסטרה וטיירון לו ושאלתי 'זה נורמלי?'. הם אמרו לי 'כל יום, כל יום'. לספולסטרה אמרתי 'גם כשקיבלת אותו אז במיאמי?'. הוא ענה לי 'כל יום, בכל תרגיל, בכל חזרה'".

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – לחצו כאן להורדה

קר מאמן כידוע את גולדן סטייט במהלך עונת ה-NBA, ולאורך השנים התחרה שוב ושוב מול לברון על האליפות, כשהסופרסטאר שיחק בקליבלנד. "זה כבוד אדיר לאמן אותו, הרבה יותר טוב מאשר לאמן נגדו", הוסיף. הפנים הכי מוכרות לקר בנבחרת ארצות הברית הן אלה של סטפן קרי, שיופיע לראשונה במשחקים האולימפיים במדים הלאומיים. גם ג'יימס שמח להיות עם השניים הללו באותו צד, לשם שינוי.

"תמיד היה בינינו כבוד הדדי", אמר לברון על המאמן. "הוא תחרותי וגם אני, היו לנו את אותן מטרות מדי עונה במשך כמה שנים – וזה להניף את גביע האליפות. אבל זה בעיקר כבוד הדדי והערצה. אני שמח להיות בצד שלו, כמו גם בצד של הרכז שלו, עכשיו שסטף כאן. יהיה כיף למדי".

גם קווין דוראנט, מלך הסלים של נבחרת ארצות הברית בכל הזמנים, התייחס ליכולת האינסופית שטמונה בסגל הזה: "זו ללא הספק הקבוצה הכי עמוקה ששיחקתי בה בנבחרת. כל אחד כאן הוא מספר 1 בקבוצה שלו. כולם חברי היכל התהילה בעתיד, שחקני אולסטאר, אז אני מתרגש".

מי שבהחלט מרגיש ככה וסיפק הצהרה יחסית מפתיעה הוא אנתוני אדוארדס, גארד מינסוטה, שטוען שהוא הגו-טו-גאי של נבחרת ארה"ב ושהוא צריך להיות האופציה הראשונה בהתקפה – על אף שהוא משחק עם כוכבים כמו לברון, קוואי, דוראנט וסטף. "אני עדיין האופציה מספר אחת, אתם אולי מסתכלים על זה אחרת", אמר אדוארדס, "אני פשוט צריך לעלות ולהיות אני, לזרוק את הזריקות שלי, לתת הגנה. זה הם שצריכים להתאים את עצמם אליי. ככה אני מרגיש".

ארצות הברית תקיים חמישה משחקי הכנה: נגד קנדה (11.7), אוסטרליה (15.7), סרביה (17.7), דרום-סודן (20.7) וגרמניה (22.7). הופעת הבכורה שלה במשחקי פריז 2024 תהיה מול סרביה ב-28.7.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי