"שיחה קשה": קרי חושף – כך קליי הודיע לי על עזיבה

play
הביטחון חזר. קליי וסטף | אימג'בנק GettyImages, Christian Petersen
אימון נבחרת ארצות הברית בכדורסל 00:37

כוכב גולדן סטייט סיפר על הטלפון בו התבשר על התכניות של חברו הטוב: "לא רציתי להתייפח, אבל היו דמעות. רק רוצה שיהיה לו טוב"

(גודל טקסט)

עידן חדש יתחיל בעונה הקרובה בגולדן סטייט. לראשונה מאז 2011, סטפן קרי יעלה לפרקט ללא הספלאש בראדר שלו, שותפו הנצחי לקו האחורי – קליי תומפסון שעזב בטונים צורמים למדי לטובת חוזה בדאלאס.

סטף, שנמצא בימים אלה במחנה של נבחרת ארצות הברית בלאס וגאס, התייחס באריכות לראשונה לצעד הדרמטי, וחשף את שיחת הטלפון בין השניים ב-28 ביוני – יום לפני פתיחת שוק השחקנים החופשיים ב-NBA.

"מעולם לא חשבתי שננהל את השיחה הזו", הודה. "גם ברגעים האחרונים, כשהבנתי שכל הסימנים מצביעים על עזיבה, חשבתי שאולי זה ייפתר. קיוויתי. זו היתה שיחה קשה. כשאתה שומע אותו נפתח לגבי הסיבות להחלטה, וכמה הוא העריך את החברות שלנו, אין ממש מילים שיכולות להסביר את זה. אני יודע שזה היה קשה עבורו. ניסיתי לשמור על קור רוח, כי לא רציתי להתייפח בטלפון. היו קצת דמעות".

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – הורידו עכשיו

קליי תומפסון לצד סטפן קרי, שחקני גולדן סטייט ווריירס
הביטחון חזר. קליי וסטף | אימג'בנק GettyImages, Christian Petersen

קרי סיפר שהשניים טרם התראו מאז ההחלטה: "אני מקווה שיהיה לנו זמן אחרי האולימפיאדה, להיזכר בכל הימים היפים שלנו. אין שום תחושות רעות, אני רק רוצה שיהיה מאושר וייהנה לשחק כדורסל, כפי שמגיע לו. הלוואי שדברים יכולים היו לקרות אחרת. האם הוא חש שלא מכבדים אותו? אני לא יכול לענות על זה, אבל הוא הרגיש שהוא זקוק להתחלה חדשה".הכוכב הגדול הודה ששידר להנהלה שהוא רוצה שחברו הטוב יחזור בחוזה חדש: "לא דיברנו כמובן על סכומים, רק אמרתי שאני רוצה אותו איתי".

* דניאל תייס, שהוזכר כמועמד בין היתר לחתום בפנאתינייקוס, סגר לעונה אחת בניו אורלינס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי