אבדיה הוצג: "הייתי בהלם מהטרייד, אני במקום טוב"

play
שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דני אבדיה | צילום מסך, מתוך טוויטר
אחרי הטרייד המפתיע: דני אבדיה פגש לראשונה את חבריו החדשים בפורטלנד 00:25

הישראלי סיפר שלמד על הטרייד ששלח אותו מוושינגטון ב-2 בלילה: "כבר לא הצלחתי לחזור לישון. אני מצפה להיות חלק משמעותי מהמועדון הזה, פורטלנד ויתרה על הרבה כדי להביא אותי. אהבו אותי מאוד בוושינגטון". צפו במסיבת העיתונאים

(גודל טקסט)

דני אבדיה הגיע הערב (שני) לראשונה למתחם האימונים החדש שלו – זה של פורטלנד טריילבלייזרס. הישראלי פגש את הצוות הניהולי וגם חלק מהאימונים והתוודע לראשונה לגופיה החדשה שלו, לפני הצגתו בפני התקשורת הלילה.

הישראלי נשאל על הרגע בו שמע על הטרייד ששלח אותו מוושינגטון לבלייזרס וסיפר: "הייתי בישראל, זה היה 2 בלילה. התעוררתי וכבר לא חזרתי לישון. לקח לי זמן לעכל, אבל עכשיו אני מרגיש שאני במקום נהדר. למען האמת, לא ציפיתי לזה – אבל זה הביזנס. בהתחלה זה היה קצת הלם, היו לי רגעים טובים בוושינגטון אבל אני במקום אחר. פורטלנד ויתרה על הרבה כדי להשיג אותי ואני נרגש להתחיל פרק חדש. השחקנים קיבלו אותי היטב, כולם חייכו אלי ובירכו אותי".

על המסע שלו עד כה ב-NBA אמר: "לא היה קל, זה אף פעם לא היה קל. לא קיבלתי מתנות, תמיד עבדתי קשה כדי להשיג את הדברים שהשגתי. התפקיד שלי הלך וגדל עם השנים, נלחמתי על כל דקה, על כל הזדמנות, וניסיתי לעשות את המיטב. זה הביא אותי לכאן. אני נרגש להיות חלק מהמועדון הזה ומצפה להיות חלק גדול מהמועדון הזה. אני רוצה להשתפר יום יום. וושינגטון אהבה אותי מאוד, היו לנו שנים יפות ביחד ועכשיו אני במקום אחר".

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – לחצו כאן להורדה

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דני אבדיה
שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דני אבדיה | אתר רשמי, מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

אבדיה – בסך הכל בן 23 – מגיע לפורטלנד כשחקן בעל ותק מסוים, כזה שלפחות מבחינת התקשורת האמריקאית, יכול לסייע לשלל הצעירים של הבלייזרס. "בלי ספק אדבר עם השחקנים, אנסה לעזור לחבר'ה הצעירים לעלות ברמה. אני כאן בשבילם", אמר. "אני תמיד מנסה לקבל את ההחלטות הכי נכונות במשחק, ורק רוצה לנצח. אני רוצה להביא את התחרותיות שלי, את השמחה, והמטרה שלי היא לשחק בכמה שיותר משחקים. עבדתי הרבה על הקליעה שלי".

הישראלי הוסיף וסיפר על הקבוצה הנוכחית שלו: "ראיתי קבוצות שלא היו טובות ועכשיו הן בפסגה, ואני מאמין שהחבורה הזו יכולה להיות שם. אני מאמין שכל ההפסדים לא ישפיעו עלי, צריך לא להסתכל על המאזנים ולהתחרות על כל ניצחון. אני רוצה להמשיך את הגישה הזו גם בפורטלנד".

אמש ערך הפרזנטור של הבלייזרס בפלטפורמות הדיגיטל, קייסי הולדאל, ניתוח ראשוני על אבדיה ומה שהוא צפוי להפגין על המגרש. "אני לא יודע כמה אנשים ראו את זה, לאור הדרך שבה הוויזארדס שיחקו בעונה הקודמת, אבל אני מרגיש שאנשים לא מבינים כמה טוב הוא היה. דני אבדיה שיחק פנומנלי בעונה האחרונה, סיפק עונת שיא בקריירה – ופורטלנד שמה לב לזה. הקליעה שלו מחוץ לקשת השתפרה מאוד ביחס לעונות קודמות בקריירה, והתקווה היא שזה ימשיך לעלות בעתיד", ציין הולדאל.

אבדיה נפרד מוקדם יותר השבוע בפוסט באינסטגרם מוושינגטון וכתב: "איך אני יכול להתחיל לתאר את המסע שעברנו ביחד. ארבע שנים של עליות ומורדות, ניצחונות והפסדים, עבודה קשה ופציעות. נתתי הכל – את הלב והנשמה שלי, בכל דקה שעליתי על המגרש הזה. לאוהדים המדהימים שהופיעו לכל משחק בטוב וברע, אתם תמכתם בי מהרגע שנחתתי וגרמתם לי להרגיש בבית ועל כך אני מודה לכולכם. אחרונים חביבים, לאנשי הצוות של הוויזארדס, האנשים האהובים עליי, שטיפלו בי וקיבלו אותי בזרועות פתוחות, אין לי מילים לתאר כמה אתם חשובים לי, תמיד יהיה לכם מקום חם בלב שלי . ראיתם אותי כל יום ועזרתם לי להפוך לאדם טוב יותר ולשחקן טוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי