נייקי קובעת את הסגל של נבחרת ארה"ב? ג'יילן בראון נגד חברו

play
דריק ווייט, ג'יילן בראון, שחקני בוסטון סלטיקס | GettyImages
דילון ברוקס מול סטפן קרי, נבחרת ארצות הברית כדורסל מול קנדה 13:05

כוכב בוסטון הגיב בסרקסטיות להחלטה לזמן את דריק ווייט לסגל נבחרת ארה"ב במקום קוואי ולהשאיר אותו בחוץ. מנהל הנבחרת רומז: האגו הזה הוא מה שהכריע

(גודל טקסט)

ההחלטה לשחרר את קוואי לאונרד מסגל נבחרת ארה"ב למשחקים האולימפיים ולזמן במקומו את דרק ווייט עוררה מתיחות וגררה תגובות רבות, וביניהן של ג'יילן בראון, חברו של ווייט לבוסטון סלטטקס, שרמז שחברת נייקי היא זו שקובעת את הסגל של הנבחרת.

מנהל הנבחרת גרנט היל הבהיר שזו הייתה הההחלטה של ראשי הנבחרת לשחרר את קוואי, על רקע הפציעה שממנה סבל בתקופה האחרונה שמנעה ממנו לשחק במשחקי פלייאוף מכריעים של לוס אנג'לס קליפרס. "ניסינו, נתנו לזה סיכוי, אבל בסופו של דבר היינו חייבים להתקדם", אמר היל.

דריק ווייט, ג'יילן בראון, שחקני בוסטון סלטיקס
לא מזמן הם חגגו ביחד, עכשיו בראון לא מבין איך ווייט לפניו | אימג'בנק GettyImages

אבל כאמור, רבים תהו איך ייתכן שבמקום קוואי לא זומן ג'יילן בראון, שנחשב לשחקן בכיר יותר של בוסטון ורק לאחרונה בלט במדיה ונבחר ל-MVP של סדרת גמר ה-NBA שבה הסלטיקס גברו על דאלאס בצורה מרשימה.

בהתחלה בראון העלה לטוויטר שורה של אימוג'ים מופתעים שמרמזים על התמיהה שלו על ההחלטה להשאיר אותו בחוץ, ולאחר מכן כבר עלה מדרגה כשכתב: "נייקי, זה מה שאנחנו עושים?". ווייט חתום בנייקי, בעוד לבראון אין חוזה כעת עם חברת ביגוד. יש לציין שבעבר בראון כבר ביקר בפומבי את נייקי על ה"מוסר" שלה. מדובר בסיטואציה מוזרה עבור בראון, שלמעשה מבקר את ההחלטה לזמן את מי שאמור להיות חבר שלו ומשחק לצדו בבוסטון.

"אתה מקבל 12 מקומות, ואתה צריך לבנות קבוצה", אמר היל. "ואחד הדברים הקשים ביותר הוא להשאיר אנשים מחוץ לסגל, אנשים שאני מעריך שאני אוהב לראות לאורך העונה, לאורך הפלייאוף. חבר'ה שהיו MVP של הגמר, חבר'ה שהיו חלק מהתוכנית, חבר'ה שזכו במדליות זהב, בחורים שאני מכבד, מעריץ ונהנה לצפות, אבל האחריות שיש לי היא להרכיב קבוצה וצוות שמשלימים אחד את השני, קבוצה שמתאימה ותיתן. לנו את ההזדמנות הטובה ביותר להצלחה.

"וכן, כל התיאוריות שיכולות להיות שם בחוץ, הן רק זה. אבל זו האחריות שלי. וזה קשה. זה קשה לנהל שיחות, להגיד לאנשים שהם לא בצוות. אני מנסה לנצח ואני מנסה להרכיב את החלקים הנכונים שיתאימו ולתת לנו הזדמנות לנצח".

לדברי היל, הוא זקוק לשחקן בלי אגו: "ברור שהייתי מעריץ גדול של דריק. הוא פשוט זכה באליפות. אחד מהדברים הרבים שאני באמת אוהב בדריק, ובמיוחד בקבוצה שלו, הוא שאני לא מרגיש שהתפקיד שלו משתנה הרבה אצלנו בהשוואה למה שהוא עושה עם הסלטיקס, שם הוא משחק לצד שני שחקנים מוככשרים להפליא כמו ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום. המסגרת הזאת יכולה להיות קשה כשאתה מגיע לקבוצה ואתה מרכז היקום שלך, ועכשיו אתה צריך להיכנס לתפקיד, וזה עשוי להיות שונה ממה שאתה עושה עם הקבוצה שלך. ולכן, יש מישהו שיכול להיכנס ולשחק עבור החברים, להיות משלים עבור אחרים, אבל גם להתבלט ולהיות שחקן הגנה דינמי. לקחת זריקות, להשפיע על הניצחון".

עוד באותו נושא: נבחרת ארצות הברית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי