הבכורה עם אבא תחכה? "להתחיל ב-G League זאת אפשרות"

ברוני ג'יימס, בנו של לברון, התראיין אחרי עוד הופעה לא מספיק טובה בליגת הקיץ והודה: "לא שולל כלום, לא משנה באיזו רמה, אני רק מצפה לשחק"

(גודל טקסט)

הבחירה הצפויה של לוס אנג'לס לייקרס בברוני ג'יימס בדראפט 2024, בעיקר על מנת לאחד בינו לבין אביו, לברון ג'יימס, שמה הרבה על לחץ על הכתפיים של הגארד בן ה-19. ג'יימס ג'וניור נבחר במקום ה-55 בסיבוב השני של הדראפט, במטרה להגשים את חלומו של אביו לשחק עם בנו לפני שהוא פורש.

קריירת ה-NBA של ברוני לא התחילה ישר עם פתיחת עונת המשחקים, אלא כמו שחקנים רבים שנבחרו בדראפט, הגארד הצעיר משחק בימים אלה בליגת הקיץ עבור הלייקרס, ועד עכשיו הוא לא הרשים, בלשון המעטה. אחרי שני משחקי הכנה לא כל כך טובים, ליגת הקיץ בלאס וגאס יצאה באופן רשמי לדרך, עם ההפסד של ברוני והלייקרס 99:80 ליוסטון, אך ג'יימס ג'וניור סיפק מספרים מעט טובים יותר עם 8 נקודות ו-4 ריבאונדים.

על אף היכולת הדלה, ברוני אמור לפתוח את עונה עם הגפייה מספר 9 של הלייקרס בליגה הטובה בעולם. ג'יימס הצעיר לא צפוי לשחק הרבה בהתחלה, וב-"ESPN" שאלו את הכדורסלן הצעיר האם הוא "פתוח לאפשרות לשחק ב-G League בהתחלה", הוא ענה: "אני מצפה בעיקר לשחק כדורסל, לא שולל כלום. לא משנה באיזו רמה אני אשחק. כרגע אני פשוט מרגיש שאני בשפל קטן".

ברוני ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס
לא מרשים בליגת הקיץ, ישפיע על העונה הקרובה? ברוני ג'יימס | אימג'בנק GettyImages

המשחק הבא של ברוני ג'יימס והלייקרס בליגת הקיץ יהיה נגד בוסטון סלטיקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי