מחכים לטלפון: עשרת השחקנים החופשיים הטובים שנותרו בשוק

play
לאן עכשיו? פולץ ואצ'ואה | GettyImages, Elsa
"מילסון לוקח ללב את שריקות הבוז, אני לא יודע איך זה ייפתר" 41:17

הרכז המחליף הטוב בליגה, הצלף ההיסטורי, הפלופ שהשתקם, הכוכב הדועך ועוד: המועמדים הטובים ביותר לחזק את קבוצות ה-NBA

(גודל טקסט)

כשלושה חודשים נותרו עד פתיחת עונת 2024/25 ב-NBA, והקבוצות השונות ממשיכות לנסות ולהשלים את הסגלים שלהן. מילווקי הצליחה להנחית אמש (שלישי) את מי שהוזכר כשחקן החופשי הטוב ביותר שעוד נשאר בשוק – גארי טרנט – אך גם כעת יש לא מעט שחקנים מוכחים שרק מחכים לקבל את ההצעה הנכונה. הנה הבולטים שבהם.

טיוס ג'ונס

נחשב לאחד הרכזים המחליפים הטובים בליגה. אשתקד, כשחקן פותח בוושינגטון, רשם עונת שיא עם 12 נקודות ו-7.3 אסיסטים למשחק, כולל יחס אסיסטים-איבודים מצוין של 7.35. הקליפרס הוזכרו בהקשרו.

לוק קנארד

קצת קשה להאמין, אבל ממוצע של 43.9 אחוז מחוץ לקשת לאורך הקריירה שלו מציב את הצלף המדופלם במקום השלישי אי פעם, אחרי סטיב קר (45.4) ויוברט דייויס (44.1). אשתקד קלע ב-45 אחוז מחוץ לקשת בממפיס, שבכל זאת בחרה בסוף החודש שעבר שלא לממש את האופציה בחוזהו.

מרקל פולץ

הבחירה הראשונה של דראפט 2017 כמובן לא הצליח להגשים את הפוטנציאל העצום שלו, אך בשנתיים האחרונות סיפק דקות לא רעות בכלל בשורות אורלנדו. למרות זאת, המג'יק לא הגישו לו הצעה לחוזה חדש, ועתידו לוט בערפל. לפני שהאריכה את חוזהו של קייל לאורי, פילדלפיה הוזכרה כמועמדת מפתיעה להחזירו למועדון.

שחקן אורלנדו מג'יק מרקל פולץ מול שחקן ניו יורק ניקס פרשס אצ'ואה
לאן עכשיו? פולץ ואצ'ואה | GettyImages, Elsa

פרשס אצ'ואה

שחקן הפנים סיפק את הסחורה מהספסל של טום ת'יבודו בניקס, עם שיא קריירה של 7.2 ריבאונדים למשחק לצד 7.6 נקודות ו-1.1 חסימות. בארצות הברית מעריכים שיחתום על חוזה חדש כמחליף של מיטשל רובינסון בתפוח הגדול, אף שקבוצתו בחרה שלא לממש את אופציית השחקן שלו (6.3 מיליון דולר).

ספנסר דינווידי

הקומבו-גארד בן ה-31 לא ממש עמד בציפיות בלייקרס (6.8 נקודות למשחק), אך לא מעט קבוצות יוכלו להיעזר בכישורי צבירת הנקודות שלו מהספסל. דאלאס הוזכרה כמועמד להשיב אותו לשורותיה, גם הלייקרס שוקלים להציע לו חוזה חדש.

אייזק אוקורו

על פניו כל קבוצה היתה שמחה לקבל פורוורד שנחשב לשומר טוב ולקלעי לא רע , אך קליבלנד עדיין לא החליטה מה ברצונה לעשות עם אוקורו – שחקן חופשי מוגבל שטרם קיבל הצעה מקבוצה אחרת (אותה יוכלו הקאבס להשוות). אשתקד דייק ב-39.1 אחוז מחוץ לקשת – שיא קריירה – אך השיפור המסוים הזה לא הספיק לו כדי לקבל חוזה חדש.

גורדון הייוורד

מהשם הגדול והשחקן הנפלא שפעם היה לא נשאר הרבה. הפורוורד בן ה-34 שסבל מאינספור פציעות בשנים האחרונות עבר במהלך העונה שעברה לאוקלהומה סיטי ולכאורה אמור היה להיות החתיכה החסרה בפלייאוף, אך בפועל קיבל רק 17 דקות למשחק, התקשה להרשים ולא הצליח לשכנע את ראשי הת'אנדר להעניק לו חוזה חדש. עדות לירידה במעמדו ניתן לקבל מכך שלא הוזכר בחודש האחרון כמועמד לאף קבוצה בליגה הטובה בעולם.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר גורדון הייוורד
בדעיכה. הייוורד | אימג'בנק GettyImages, Andy Lyons

טיילן הורטון טאקר

ב-2020/21 הוא סייע ללייקרס לזכות באליפות, בשנתיים האחרונות גילה ניצוצות ביוטה, אך כעת הגארד המגוון מחפש את התחנה הבאה בקריירה. מיאמי הוזכרה כמועמדת, והוא בהחלט זקוק לפיצוי לאור העובדה שבחודש שעבר ביתו נפרץ, ונגנב ממנו רכוש בשווי 170 אלף דולר.

לוני ווקר

בעונת 2022/23 פתח 32 פעמים בחמישייה של הלייקרס, אשתקד היה לא רע מהספסל של ברוקלין אך הנטס ככל הנראה לא יחזירו אותו. ניו אורלינס ופילדלפיה הוזכרו כמועמדות.

ג'די עוסמאן

סן אנטוניו בחרה שלא לממש את האופציה בחוזהו של הגארד/פורוורד הטורקי, שהעמיד ממוצעים של 6.8 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק אשתקד. אוקלהומה סיטי הוזכרה בהקשרו, אך לא מן הנמנע שבעונה הבאה נראה אותו דווקא ביורוליג.

עוד באותו נושא: NBA, גורדון הייוורד, מרקל פולץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי