דאבל-דאבל ראשון בארה"ב: 13 נק' ו-10 ריב' לסורקין

play
רומן סורקין במדי גולדן סטייט | GettyImages, Thearon W. Henderson
"מילסון לוקח ללב את שריקות הבוז, אני לא יודע איך זה ייפתר" 41:17

גולדן סטייט שחררה כמה משחקניה הבכירים מהמשך ליגת הקיץ, הישראלי ניצל זאת לאחר שפתח בחמישייה. משחק משופר גם לברוני ג'יימס

(גודל טקסט)

לרומן סורקין נותרו ימים בודדים עד שתפקע אופציית היציאה שלו ל-NBA, ואולי המשחק הלילה (בין רביעי לחמישי) יחולל שינוי בנוגע למעמדו בארצות הברית. שחקן הפנים של מכבי תל אביב סיים את המשחק הלפני אחרון של הווריירס בליגת הקיץ בלאס וגאס (ניצחון 85:96 על קליבלנד) עם דאבל-דאבל, כשהוא מנצל עד תום את העובדה שהווריירס שחררו כמה מהשחקנים הבכירים בסגל, כולל שחקן הפנים המוביל טרייס ג'קסון דייויס, מהמשך המשחקים בוגאס.

בהיעדרו של ג'קסון דייויס, סורקין קיבל צ'אנס בחמישייה והציג חלק מיכולותיו. הוא סיים את המשחק עם 13 נקודות (6 מ-13 מהשדה, 1 מ-2 מהעונשין) לצד 10 ריבאונדים ב-24 דקות. סורקין הוסיף שני אסיסטים והראה יכולת טובה, אם כי התקשה שוב למצוא את היד מחוץ לקשת, וסיים עם 0 מ-4 מהשלוש.

כאמור, סורקין שחתום במכבי תל אביב לעונה הבאה, מחזיק באופציית יציאה עד סוף החודש, והוא ינסה למצות את האפשרויות בארצות הברית לפני שיחזור לשורות הצהובים, כשבמקביל גם הפועל תל אביב אורבת עם הצעת מיליונים.

רומן סורקין במדי גולדן סטייט
הווריירס ויתרו עליו? סורקין | אימג'בנק GettyImages, Thearon W. Henderson

* שחקן נוסף שהותיר רושם טוב יותר הלילה, הוא ברוני ג'יימס. בנו של לרון רשם את משחקו הטוב ביותר בליגת הקיץ, כשבניצחון 86:87 על אטלנטה תרם 12 נקודות ב-24 דקות.

עוד באותו נושא: רומן סורקין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי