אחרי פיגור 15 וסל של לברון: ארה"ב ניצלה ממבוכה מול סודאן

play
עדיין ה-שחקן של האמריקאים. לברון ג'יימס | רויטרס
דילון ברוקס מול סטפן קרי, נבחרת ארצות הברית כדורסל מול קנדה 13:05

האמריקאים חזרו מפיגור דו ספרתי במחצית, אבל נזקקו לסל ניצחון של הכוכב כדי לגרד 100:101 מביך. לברון (23) כיכב, 11 נקודות לווניין גבריאל ממכבי תל אביב

(גודל טקסט)

אחרי ניצחונות די מרשימים על קנדה, אוסטרליה וסרביה החזקות, נבחרת ארה"ב קיימה משחק הכנה נוסף שהיה אמור להיות קל על הנייר, נגד דרום סודאן החלשה. אלא שדווקא במשחק הזה נבחרת הכוכבים האמריקאים התקשתה, עד שניצחה בסופו של דבר 100:101 במשחק שבו היא פיגרה ב-14 (!) הפרש במחצית, 58:44.

אלא שברבע השלישי חל המפנה. ארה"ב התפוצצה על סודאן עם 18:37, כולל ריצת 0:16 מוחצת והשלימה קאמבק לקראת הרבע האחרון כשהובילה 76:81. מכאן היה נדמה שארה"ב תשייט לניצחון, אבל הסודאנים חזרו. וסל של ג'יי טי ת'ור העניק להם יתרון מדהים של 99:100 כשנותרו 20 שניות לסיום. סטיב קר לקח פסק זמן וארה"ב הלכה על לברון, שחדר וקבע 100:101 שברירי לאמריקאים. הסודאנים קיבלו 8 שניות כדי לרשום סנסציה, אבל לא קרליק ג'ונס החטיא ממצב נוח והאמריקאים גירדו ניצחון ממש לא מרשים.

לברון ג'יימס נבחרת ארה
עדיין ה-שחקן של האמריקאים. לברון ג'יימס | רויטרס

זה היה ניצחונה החמישי ברציפות של ארה"ב בהכנה, אך כמובן שסטיב קר לא יכול להיות מרוצה מהיכולת ההגנתית שהפגינו שחקניו במשחק הזה. ארה"ב תשחק בבית ג' באולימפיאדה יחד עם דרום סודאן, פורטו ריקו וסרביה האימתנית, אותה הביסה ארה"ב במשחק הקודם שלה.

לברון ג'יימס הוביל את הקאמבק וסיים עם 23 נקודות, כולל סל הניצחון והוסיף גם 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. קרליס ג'ונס רשם טריפל דאבל מנגד על 15, 11 ו-11, ווניין גבריאל שחקנה הטרי של מכבי תל אביב קלע 11 נקודות, וגם כמעט את סל הניצחון בריבאונד התקפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי