באנקר בחמישייה? "אבדיה יכול להפוך לשחקן מפתח בפורטלנד"

play
חבר חדש. אבדיה לצד סקוט הנדרסון | אתר רשמי, האתר הרשמי של פורטלנד בלייזרס
אחרי הטרייד המפתיע: דני אבדיה פגש לראשונה את חבריו החדשים בפורטלנד 00:25

בארה"ב שוב החמיאו לבלייזרס על הטרייד ("חוזה סופר-משתלם"), אך מעריכים שפורטלנד תבין בהקדם שעליה להפסיד כמה שיותר משחקים

(גודל טקסט)

אחרי שסיימה עם המאזן הגרוע ביותר במערב (61:21) אשתקד, בחרה פורטלנד לבצע מהלך מפתיע משהו ולצרף את דני אבדיה, שחקן מעט מנוסה יותר, שהגיע לבלייזרס תמורת בחירות דראפט – מהלך שלכאורה רומז לכך שהבלייזרס מעוניינים להאיץ את הליך הבנייה מחדש שלהם.

העיתונאי האמריקאי טרנס הולטון, המסקר את הקבוצה, טען כי מקומו של הישראלי בחמישייה בעונה הבאה נראה מובטח, אולם גם הוא – בנוסף למספר פרשנים אחרים בארצות הברית – העריך שמהר מאוד, פורטלנד תבין שעליה להפסיד כמה שיותר משחקים כדי לשפר את מעמדה במאבק החשוב באמת.

בניגוד לזה שנערך לפני מספר שבועות, דראפט 2025 אמור להיות משופע כישרונות, עם יהלום שמרחף מעל כולם – קופר פלאג. "סביר להניח שפורטלנד שוב תיכנס לסחרור, ולכן האוהדים יכולים לצפות בעיקר לאפשרות להשיג את הבחירה הראשונה", כתב. "פלאג מתאים לפורטלנד בצורה מושלמת, ובדראפט הזה יש גם פרסי ניחומים טובים".

דני אבדיה במשחקה של פורטלנד בלייזרס בליגת הקיץ
במקום הנכון? אבדיה | אתר רשמי, מתוך הטוויטר של פורטלנד

ב-CBS העניקו לפורטלנד את הציון C על הקיץ הזה. על הנחתת אבדיה הם קיבלו מחמאות: "בשקט בשקט, הטרייד הזה היה בעל ערך. הבלייזרס היו זקוקים לעוד הגנה, ושחקן שיכול גם לקבל החלטות בהתקפה זה אף פעם לא פוגע. אבדיה מגיע אחרי עונת פריצה והוא מתחיל חוזה סופר-מתשלם. הוא עדיין צעיר מספיק כדי להיות שחקן מפתח כאן, והוא מסוג השחקנים שפורטלנד צריכה לסמן – שחקנים צעירים יחסית עם חוזים זולים".

הצרה, לפי CBS, קשורה בשחקנים שנשארו – בעיקר ג'רמי גרנט בן ה-30, לו חוזה עתק, וגם דיאנדרה אייטון ורוברט וויליאמס, שתופסים כרגע את רוב דקות המשחק בעמדה 5 ועלולים למנוע את התפתחותו של הרוקי המסקרן דונובן קלינגן. "להעמיד פנים שוויליאמס וגרנט יהיו חלק מהקבוצה הזו בעתיד זה פשוט בזבוז זמן", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי