הסיפור הקורע של המאמן של אבדיה ממחיש לאן הוא הגיע

צ'ונסי בילאפס סיפר שבמהלך משחק מול ניו אורלינס, אחד משחקני פורטלנד הטביע - ומיהר להעלות את הביצוע לרשתות החברתיות. במחצית. כשהם בפיגור 18. זו היתה תגובתו

(גודל טקסט)

דני אבדיה עבר בקיץ הנוכחי מאחת הקבוצות החלשות במזרח, לאחת הקבוצות החלשות במערב. בעוד וושינגטון סיימה אשתקד עם מאזן עגום של 67:15 (מקום שני מהסוף במזרח), פורטלנד עמדה על 61:21 במערב (מקום אחרון), ובעוד הקונפרנס כולו התחזק הבלייזרס לא ממש עבדו על חיזוק – להוציא את הישראלי כמובן. למעשה, בארצות הברית מעריכים כי במהלך העונה במועדון יחליטו לוותר על ג'רמי גרנט, ואולי גם על דיאנדרה אייטון או רוברט וויליאמס, מתוך כוונה לשפר עמדות לקראת דראפט 2025 החזק.

עדות לקבוצה אליה הצטרף – ולתרבות שמנסה בכל כוחו צ'ונסי בילאפס לשנות – ניתן היה לקבל מהריאיון שהעניק המאמן לפודקאסט החדש של כרמלו אנתוני. בילאפס סיפר שבמהלך משחק בניו אורלינס, כשקבוצתו בפיגור 18 במחצית הראשונה, "אחד השחקנים שלנו סיפק הטבעה אכזרית". בחדר ההלבשה, כך התברר, אותו שחקן מיהר לפרסם את המהלך המרשים ברשתות החברתיות – אף שקבוצתו בדרך לתבוסה נוספת.

"אנחנו יוצאים לרבע השלישי ואני קולט שהבן זונה הזה פרסם את הדאנק שלו!" אמר בילאפס ההמום. "במחצית. במחצית! אחי, אנחנו בפיגור 18!"

בילאפס נשאל כדי טיפל במצב והשיב: "קרעתי לו את התחת. אמרתי לו לבוא ולהעיף את הפוסט. 'מה לעזאזל עובר עליך, בנאדם'? הוא התנצל". בילאפס, שמאמן את פורטלנד מאז 2021/22, מחזיק עד כה במאזן שלילי של 165:81.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

ובינתיים, בארצות הברית ממשיכים להחמיא לבלייזרס על צירופו של הישראלי. "הוא הרבה יותר מסתם עוד שחקן הגנה בכנף", נכתב על אבדיה ב"יאהו", בעוד ב-yardbarker בחרו את השומר הטוב ביותר בכל אחת מקבוצות המערב. הישראלי, כמו שניחשתם, נבחר בפורטלנד: "רוברט וויליאמס שומר מצוין על הטבעת, אבל הוא לא בריא. ג'רמי גרנט דעך בשנים האחרונות. אבדיה מגוון מאוד ובעל השפעה גדולה בהגנה. הוא צפוי להמשיך להתפתח בבלייזרס סביב בסיס מכושר מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי