עוד כוכב NBA בכדורגל האירופי: דוראנט ירכוש מניות בפ.ס.ז'

בצרפת מדווחים שאחרי לברון ג'יימס, יאניס אנטטוקומפו, ג'יימס הארדן ואחרים שנכנסו כמשקיעים בענף, כעת כדורסלן פיניקס יעמוד בראש קבוצה מהטופ העולמי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קווין דוראנט זכה בסוף השבוע בזהב האולימפי בפריז, אבל זה כנראה לא היה העיסוק היחיד שלו בשבועות האחרונים בצרפת. הערב (שני) דיווחו מספר עיתונאים בכירים על כך שכוכב פיניקס סאנס צפוי לרכוש מניות בפריז סן ז'רמן ולהפוך לאחד מבעליה של קבוצת הכדורגל.

דוראנט ירכוש מספר קטן של מניות מהבעלות על המועדון, בדומה ללברון ג'יימס שעשה זאת בליברפול וכוכבים נוספים, כך שלא יהיה פעיל בניהול השוטף או מעורב בעייני היום-יום, אך בכל זאת יהיה חלק מהבעלות על אלופת צרפת. נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה ש-KD משקיע בקבוצת כדורגל, אחרי שבקיץ 2020 רכש 5 אחוז מפילדלפיה יוניון מה-MLS.

קווין כדורסל, כדורסלן נבחרת ארצות הברית עם הזהב האולימפי בפריז
קווין דוראנט | אימג'בנק GettyImages

בכך, יצטרף דוראנט לרשימה של כוכבי NBA בעבר ובהווה שמחזיקים במניות בקבוצות כדורגל. לברון ג'יימס רכש לפי דיווחים 2 אחוז מהבעלות על ליברפול ב-2011, ג'יימס הארדן רכש 5 אחוז מהבעלות על יוסטון דינמו מה-MLS, יאניס אנטטוקומפו ואחיו רכשו חלק קטן מנאשוויל SC, לסטיב נאש יש אחוזים גם בוואנקובר FC וגם במאיורקה ולמג'יק ג'ונסון יש אחוזים בלוס אנג'לס FC.

עוד באותו נושא: פריז סן ז'רמן, קווין דוראנט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי