אמאזון חתמה על הסכם רב-שנתי עם לברון ג'יימס עבור סדרת הפודקאסטים "Mind The Game", אשר תופץ במספר פלטפורמות של החברה.
במסגרת העסקה, אמאזון תפיץ את "Mind The Game" דרך Amazon Prime Video, Amazon Music, ערוצי Fire TV ומכשירי Echo, וכן ביוטיוב ובכל מקום בו פודקאסטים זמינים. בעונה השנייה של הסדרה, ג'יימס יארח לצדו את חבר היכל התהילה של ה-NBA, סטיב נאש, כמנחה שותף.
🚨 MIND THE GAME IS BACK 🚨
— Lakers Lead (@LakersLead) March 26, 2025
THIS TIME IT'S LEBRON AND STEVE NASH 🔥pic.twitter.com/lAiaVf4R8S
העונה השנייה תושק באפריל, לקראת פלייאוף ה-NBA, ובמהלכה קינג ג'יימס וזוכה ה-MVP בעונות 2005 ו-2006 ידונו במשחקים ובמצב הכדורסל. בעונה הראשונה, ג'יימס הנחה יחד עם ג'יי ג'יי רדיק, שמאז מונה למאמן לוס אנג'לס לייקרס, קבוצתו של ג'יימס. העונה הראשונה של הפודקאסט שודרה ביוטיוב.
"אני אוהב ללמוד ולדבר על משחק הכדורסל. נהנינו כל כך מהשיחות בעונה הראשונה, איבדתי את ג'יי ג'יי כמנחה, אבל הרווחתי מאמן", אמר ג'יימס. "עכשיו אני מקבל הזדמנות לעשות זאת עם אחד המוחות הגדולים ביותר בכדורסל, סטיב נאש, ואנחנו הולכים ליהנות מלצלול לניואנסים ולפרטים שהופכים את הספורט הזה לכה נהדר".
נאש הוסיף: "כשהחלטתי להיכנס לתפקיד בתקשורת, ידעתי שזה חייב להיות משהו שונה – משהו רענן, משהו שמקרב אוהדי כדורסל אמיתיים לספורט. הפודקאסט הזה הוא הדרך שלי להיות מורה לכדורסל, לנתח את המשחק בדרך שגורמת לאוהדים לראות עד כמה מדהים עידן הכדורסל הנוכחי. אני לא יכול לחכות להיכנס לראשו של לברון ג'יימס ולשתף גם את החוויות שלי במשחק היפה הזה".
מה דעתך על הכתבה?