בראדלי החליט לא לחזור לשחק העונה, ג'יי אר סמית בדרך ללייקרס

אייברי בראדלי , לברון ג'יימס | Harry How/Getty Images

השוטינג גארד לא יצטרף ל'בועה' באורלנדו בעקבות מחלה ממנה סובל בנו בן ה-6: "אני משחק כדורסל בשביל המשפחה שלי". חברו המיתולוגי של לברון בדרך ללוס אנג'לס

(גודל טקסט)

השוטינג-גארד של הלוס אנג'לס לייקרס, אייברי בראדלי, הודיע הלילה (בין שלישי לרביעי) על החלטתו לא לחזור לשחק בעונת ה-NBA שתתחדש בפלורידה בחודש הבא, בהתאם לחוקים של הליגה. אחד משחקני ההגנה הטובים בעמדה שלו, שרשם 44 משחקים העונה במדים הזהובים-סגולים ורשם 8.6 נקודות למשחק העונה, הודיע להנהלה על החלטתו להישאר עם משפחתו בתקופה המוזרה שעוברת על ארצות הברית מאז התפרצות נגיף הקורונה. בעקבות כך, יפסיד 650,000 אלף דולרים.

בראדלי קיבל את ההחלטה הזאת לאחר התייעצות עם אשתו אשלי, ולאור העובדה שבנו הבכור בן ה-6, סובל ממחלה כרונית ולא היה יכול להצטרף אליו ב'בועה' שהנהלת ה-NBA מתכננת להקים באורלנדו.

"למרות המחויבות הגדולה שלי ללייקרס, אני משחק כדורסל בשביל המשפחה שלי" אמר בראדלי בהודעה הרשמית. "לכן, בזמן כזה, אני לא יכול לדמיין את עצמי מקבל החלטה שעלולה לסכן אפילו במעט את המשפחה שלי. אני מבטיח לנצל את הזמן שבו לא אשחק כדי לקדם פרוייקטים פילנתרופיים ולחזק את הקהילה שלי".

בראדלי נחשב לאחד המתנגדים הגדולים ביותר לחידוש עונת ה-NBA שהופסקה במרץ, לצד קיירי אירווינג, והיה מאלה שקראו לשחקנים להתרכז בשוויון חברתי ומגדרי, בעקבות מחאות הענק שפרצו בארה"ב לאחר הריגתו של ג'ורג' פלויד.

מי שצפוי לתפוס את מקומו בחמישייה של הלייקרס הוא קנטביוס קולדוול פופ, אך ע"פ הדיווחים בארה"ב, לברון ג'יימס ורוב פלינקה, ה-GM של הלייקרס, כבר יצרו קשר עם ג'יי אר סמית, חברו המיתולוגי של 'המלך' בקליבלנד.

לברון ג'יימס, ג'יי אר סמית'
יתאחדו בלייקרס? | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי