שני שחקנים מסקרמנטו קינגס נדבקו בקורונה

ג'בארי פארקר , אלכס לן | Getty Images / Scott Cunningham / Contributor

הפורוורד ג'בארי פארקר והסנטר אלכס לן נמצאו חיוביים ונכנסו לבידוד באופן מיידי, קצת יותר מחודש לפני חידוש עונת ה-NBA באורלנדו

(גודל טקסט)

הפורוורד ג'בארי פארקר והסנטר אלכס לן, המשחקים בסקרמנטו גינס נדבקו בקורונה, כך התגלה הלילה (בין רביעי לחמישי) בארה"ב, קצת יותר מחודש לפני חידוש עונת ה-NBA ב-31 ביולי באורלנדו, פלורידה. "לפני כמה ימים עברתי בדיקת קורונה ונמצאתי חיובי כנשא של הנגיף". רשם פארקר בפוסט ברשתות החברתיות. "באופן מיידי נכנסתי לבידוד בביתי בשיקגו. אני נמצא בשלבי החלמה מתקדמים ומרגיש מצוין. אני מצפה להצטרף לחבריי לקבוצה באורלנדו לפני שנחזור לפרקט לחידוש העונה". סיכם הפורוורד.

הנשא השני של הנגיף, אלכס לן פרסם גם הוא פוסט באינסטגרם: "אני רוצה להודות לסקרמנטו קינגס על הטיפול הנפלא ול-NBA על הפרוטוקול הנוקשה שעזר לי לגלות את הוירוס בשלב מוקדם. נכנסתי מיד לבידוד ואני מחכה להחלים ולהצטרף לחבריי לקבוצה לקראת המירוץ לפלייאוף".

המקרה הנוכחי של הצמד מגיע לאחר שמלקולם ברוגדון, הגארד של אינדיאנה נמצא חיובי כנשא של הנגיף. סקרמנטו במאזן 28:36, היא אחת מ-22 הקבוצות שנקראו לחדש את העונה בחודש הבא ב'בועה' המתוכננת באולפני דיסני בפלורידה. פארקר בן ה-25 השתתף במשחק אחד של סקרמנטו העונה, הוא עבר בטרייד מסקרמנטו לאטלנטה בפברואר אחרי שרשם ממוצע של 15 נקודות ב-32 משחקים העונה. גם לן היה מעורב בטרייד הזה, וקלע 6.6 נקודות למשחק העונה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי