"ברגעים קריטיים במשחק, הידיים של בלאט רעדו וירד לו דם מהאף"

דייויד בלאט
דייויד בלאט | Gregory Shamus/Getty Images

סנטר קליבלנד לפני חמש שנים, קנדריק פרקינס, סיפר על הלחץ של המאמן בחצי גמר המזרח נגד שיקגו: "הוא צייר תרגיל לג'יי.אר ואמרתי לעצמי 'חכה רגע'"

(גודל טקסט)

לאחרונה נחשפו לא מעט סיפורים על ימיו של דייויד בלאט כמאמן הראשי של קליבלנד קאבלירס ולברון ג'יימס ב-2015, בשל העובדה שחלפו חמש שנים מאז אותה סדרת גמר אליה הגיעה הקבוצה ומאותו משחק בחצי גמר המזרח נגד שיקגו בולס בו מחק "המלך" את התרגיל של המאמן. הלילה (בין שישי לשבת) היה זה סנטר הקבוצה דאז, קנדריק פרקינס, שחשף כי הישראלי התקשה להתמודד עם הלחץ.

כזכור, בלאט סימן באותו חצי גמר נגד שיקגו תרגיל לפיו הכדור מגיע אל ג'יי.אר סמית' , אולם לברון ג'יימס – על דעת עצמו – קיבל את הכדור וזרק שלשת ניצחון שקבעה 2:2 בסדרה, שהסתיימה ב-2:4 לקאבס שנכנעו רק בגמר ושנה אחר כך זכו באליפות ללא בלאט.

פרקינס סיפר הלילה: "אני יכול לספר שהיו לי ממחטות וניירות טואלט על הספסל כי בכל פעם שהיינו מגיעים לרגע קריטי במשחק ודייויד בלאט נלחץ, הוא דימם מהאף", אמר פרקינס על אותו חצי גמר, "הבאתי נייר כי הידיים שלו רעדו וירד לו דם מהאף – ואז הוא צייר את התרגיל עבור ג'יי.אר ואמרתי לעצמי 'חכה רגע".

בלאט כאמור הגיע לקליבלנד ביוני 2014 ואימן את הקבוצה עד ינואר 2016 וב-123 משחקים בעונה הסדירה רשם 83 ניצחונות לעומת 40 הפסדים. מאז הוא לא אימן ב-NBA, אבל עד לפני מספר חודשים שימש כיועץ מקצועי של ניו יורק ניקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי