גובר הודה: "עדיין לא החלמתי לחלוטין מנגיף הקורונה"

רודי גובר
רודי גובר | Christian Petersen/Getty Images

הסנטר הצרפתי של יוטה ג'אז הודה כי הוא עדיין סובל מבעיות שנגרמו בעקבות הנגיף: "הרופאים אמרו שאני עלול להחלים רק בעוד שנה". על היחסים עם מיצ'ל סירב להגיב

קבוצות: יוטה ג'אז
(גודל טקסט)

סנטר יוטה ג'אז, רודי גובר, שנדבק בקורונה ב-10 במרץ וכנראה הדביק גם את חברו לקבוצה דונובן מיצ'ל, מה שגרם באופן ישיר להפסקת הליגה, הודה בראיון ל'לאקיפ' הצרפתי כי הוא סובל מבעיה בחוש הריח מאז שנדבק בנגיף.

"חוש הטעם חזר, אבל חוש הריח שלי עדיין לא 100%". הודה גוברט . "אני יכול להריח אם אני מתאמץ, אבל קשה לי לזהות ריחות למרחקים. דיברתי עם מומחים, הם אמרו לי שאני עלול להחלים רק בעוד שנה".

כשנשל האם הוא כשיר ב-100% לשחק אמר הצרפתי שהוא לא בטוח בזה, ורק כשיחזור לפרקט יוכל לדעת בוודאות. הוא הודה שהוא מרגיש "תחושות מוזרת", אבל לא בטוח האם זה נובע מהנגיף או מההפסקה הארוכה ממשחק הכדורסל, ההפסקה הארוכה ביותר בחייו לטענתו.

באופן כללי הוא אמר: "אני מרגיש שאני בכושר טוב, אני לא סובל מעייפות חריגה". כשנשאל על הסיפטומים שנגרמו לו מהנגיף סיפר ה'סטייפל טאוור' שעדיין דברים קטנים מפחידים אותו, כמו נשימות ותחושות מוזרות בבהונות הרגליים. על היחסים עם מיצ'ל אותו הדביק בנגיף, גובר לא רצה לדבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי