אדם סילבר: "אם יהיו הרבה נדבקים, ה-NBA שוב תיעצר"

אדם סילבר
אדם סילבר | SEYLLOU/AFP via Getty Images

הקומישנר של הליגה התראיין ב-'טיימס' והודה כי הוא חושב על התרחיש הגרוע מכל: "אם יש דבר אחד שלמדנו על נגיף הקורונה שהוא בלתי צפוי. אנחנו לא נוכל להילחם בו במקרה של המון חולים"

(גודל טקסט)

וירוס הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי ארצות הברית והוא אינו פוסח גם על שחקני ה-NBA. אתמול (שלישי) בשעות הלילה אישרו שני כוכבי ברוקלין נטס דיאנדרה ג'ורדן וספנסר דינווידי כי הבדיקות שלהם חזרו חיוביות ומאוחר יותר גם ניו אורלינס פליקנס אישרה כי שלושה שחקנים בקבוצה נדבקו בנגיף.

פחות מחודש לחזרתה של הליגה באורלנדו, התראיין הקומישינר של ה-NBA אדם סילבר ב'טיימס' ועל אף שנשמע יחסית אופטימי, אינו פוסל אפשרות לביטול עונת 2019/20: "אם יש דבר אחד שלמדנו על הנגיף שהוא בלתי צפוי ואנחנו יחד עם השחקנים מסתכלים על הנתונים על בסיס יומיומי. אם היה משהו שאנחנו יכולים לשנות, אז כמובן שנעשה זאת".

סילבר המשיך ודיבר על מקרה קיצון של כמות גבוהה של נדבקים: "בינתיים יש מקרים מבודדים וזה מקרה אחד. אנחנו רוצים להבין כיצד השחקנים שלנו נדבקים, וזה יהיה חלק מקבלת ההחלטות שלנו לגבי ההמשך. אם כמובן יהיו לנו הרבה מקרים של חולי קורונה, אנחנו נפסיק את הליגה. אתה לא יכול להילחם נגד הנגיף הזה".

"אני משוכנע לחלוטין שיהיה הרבה יותר בטוח במתחם באורלנדו מאשר מחוץ לקמפוס, מכיוון שלשחקנים יהיה לא יהיה מגע עם חולים אסימפטומטיים ויהיו אצלנו כמות גבוהה מאוד של בדיקות. אבל בסופו של דבר המדד הגדול והחשוב ביותר הוא ההתפשטות של הווירוס אצלנו בקהילה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי