יתאחד עם לברון: ג'יי אר סמית' חתם בלייקרס

ג'יי אר סמית', לברון ג'יימס | Gregory Shamus/Getty Images

הגארד בן ה-34 יחזור לשתף פעולה עם "המלך", איתו זכה באליפות בקליבלנד, ויחליף את אייברי בראדלי שהחליט לא להשתתף בשארית העונה

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס נחושה לזכות באליפות והיום (רביעי) החתימה חיזוק לשם כך: הקבוצה מעיר המלאכים צירפה את ג'יי אר סמית', שלא שיחק כלל העונה, במקומו של אייברי בראדלי אשר הודיע כי אינו מוכן לקחת חלק בשארית עונת ה-NBA. בכך יתאחד סמית' עם לברון ג'יימס, עמו שיתף פעולה וזכה באליפות במדי קליבלנד קבאלירס, כאשר לצד ההצלחות זכורה גם התקרית המפורסמת ממשחק מספר 1 בסדרת הגמר ב-2018, בה סמית' לא שם לב לתוצאה בפוזשן האחרון ובזבז הזדמנות לנצח את המשחק.

הגארד בן ה-34 התאמן עם הלייקרס במהלך חודש פברואר האחרון, אך בסופו של דבר הקבוצה החליטה להחתים את דיון ווייטרס. באמתחתו של סמית' 15 עונות בליגה הטובה בעולם, בהן עבר גם בניו אורלינס שבחרה אותו בדראפט, בדנבר ובניו יורק. ב-2013, אז שיחק במדי הניקס, הוא נבחר לשחקן השישי של העונה.

משחקו האחרון של "ג'יי אר סוויש" היה בנובמבר 2018 ומאז, הקלע יובש על ידי הקבאלירס שניסו להעביר אותו בטרייד במשך חצי שנה ללא הצלחה, לפני שחתכו אותו כדי להימנע מהחידוש האוטומטי של חוזהו. על פי ESPN, הווטרן ירוויח 290 אלף דולר בנוסף למיליון וחצי שהוא מקבל מקליבלנד. ב"יאהו ספורטס" הוסיפו כי ילבש את המספר 21 על גב הגופייה שלו.

למעשה, החתמת סמית' מהווה שינוי קונספט מבחינת הלייקרס. מציאת שחקן בעל יכולות הגנתיות כמו של בראדלי הייתה בלתי אפשרית מבחינת הסגולים-זהובים, שהחליטו בעקבות כך ללכת על שחקן שיוכל לרווח את המגרש בעזרת הקליעה שלו מחוץ לקשת – טווח ממנו סמית' קולע ב-37.3% בקריירה. הגארד ינסה לנצל את תשומת הלב שמושכים לברון ג'יימס ואנתוני דייויס על מנת לתרום בקליעות מרחוק ולסייע ללייקרס לזכות באליפות לראשונה מזה עשור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי