לוקה דונצ'יץ' שם סוף לשמועות על השמנה

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | Ronald Martinez/Getty Images

אחרי שכלי התקשורת תהו לגבי משקלו בעקבות דברים של מאמן הכושר, כוכב דאלאס מאבריקס עשה סדר: "הוא התכוון שאני לא בכושר משחק. לדעתי, אני בכושר טוב". וגם: האם היסס לחזור ואיך ירגיש במשחקים ללא קהל

(גודל טקסט)

כוכב דאלאס מאבריקס ואחד המועמדים לתואר השחקן המצטיין של העונה הסדירה ב-NBA, לוקה דונצ'יץ', שוחח אתמול (שישי) עם התקשורת לראשונה מזה מספר חודשים במסיבת עיתונאים לקראת חידוש הפעילות בליגה הטובה בעולם בסוף החודש הנוכחי. הסלובני הבהיר כי בניגוד לשחקנים אחרים, שמתנגדים לחזור למגרשים או מהססים לגבי זה, לו בשום שלב לא היה ספק: "מעולם לא היססתי. התגעגעתי מאוד לכדורסל, אז פשוט רציתי לשחק. לא הייתה שאלה מבחינתי", אמר דונצ'יץ'.

השחקן בן ה-21 עשה סדר בנוגע לשמועות על עלייה שלו במשקל, שהתפשטו לאחר דבריו של מאמן הכושר האישי שלו בדאלאס, שטען כי הוא "לא בכושר הכי טוב": "הוא התכוון לכושר משחק, כלומר חמישה על חמישה. שמעתי את זה, אבל בכנות, לא ייחסתי לכך יותר מדי חשיבות כי אני יודע באיזה כושר אני. לדעתי אני בכושר טוב וזה ישתפר עד שהמשחקים באורלנדו יתחילו".

דונצ'יץ' התייחס גם לכך שהיציעים יהיו ריקים כשמשחקי ה-NBA יתחדשו: "לא יודע מה יהיה, כי מעולם לא חוויתי דבר כזה. זה בטוח יהיה גרוע יותר. אני מאוד נהנה מהאוהדים באולמות, כשאנחנו מארחים קבוצות במגרש שלנו, הם תמיד מרעישים. זה יהיה מוזר, אז אני לא יודע איך בדיוק ארגיש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי