מכה לאינדיאנה: ויקטור אולדיפו לא ישחק בשארית העונה

ויקטור אולדיפו | Ronald Martinez/Getty Images

גארד הפייסרס, ששב לפעילות מעט לפני עצירתה של עונת ה-NBA אחרי היעדרות ארוכה, בחר לוותר על השתתפות במשחקים באורלנדו: "זה קורע אותי, אך הדבר הנכון הוא להגיע מוכן ל-2020/21"

(גודל טקסט)

מכה לאינדיאנה פייסרס: הכוכב ויקטור אולדיפו בישר לתקשורת בארצו תהברית כי החליט שלא להצטרף לקבוצתו לקראת חזרת ה-NBA באורלנדו בסוף החודש. הגארד סיפר לאחרונה על ההיסוסים האם לקחת את הסיכון, שכן לא מזמן הוא התאושש מפציעה בגיד הירך. אולדיפו הספיק לערוך 13 הופעות בלבד בעונת 2019/20, בהן קלע 13.8 נקודות, הוריד 3.2 כדורים חוזרים וחילק שלושה אסיסטים ב-25.9 דקות למשחק, הממוצע הנמוך בקריירה שלו אשר הושפע מניסיונותיו להיכנס לכושר אחרי שחזר מהיעדרות ארוכה בסוף חודש ינואר.

"אני רוצה לשחק ובתור חבר לקבוצה, ההחלטה הזו קורעת אותי", אמר אולדיפו ל"אתלטיק". "אני מרגיש שאני בנקודה מצוינת מבחינת ההתאוששות מהפציעה ומתקרב ל-100% כשירות. בהתחשב בכל הפרמטרים, כולל הסיכון לפציעה נוספת שעלולה לעצור אותי ויחד עם אי הוודאות בנוגע לדרך שבה תתנהל 'הבועה', אני נאלץ לקחת החלטה להיעדר מהמשחקים. זה לא קל, אך הדבר הנכון עבורי לטווח הארוך זה להגיע בריא לחלוטין לעונת 2020/21".

למרות חסרונו של הכוכב לאורך מרבית העונה, אינדיאנה פייסרס דורגה במקום החמישי בזמן עצירת הפעילות בליגה הטובה בעולם, עם מאזן של 39 ניצחונות לעומת 26 הפסדים. המשחק הראשון שלה בחזרה מהפגרה מתוכנן ל-1 באוגוסט ובו היא אמורה לפגוש את פילדלפיה 76'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי