ביל פצוע בכתפו, דינווידי חולה קורונה: השניים לא יחזרו העונה

בראדלי ביל | Patrick Smith/Getty Images

כוכב וושינגטון וויזארדס לא יעמוד לרשות קבוצתו, שאמורה להיאבק על מקום בפלייאוף ה-NBA. גארד ברוקלין נמצא חיובי בבדיקה ולא יוכל לנסוע לאורלנדו

(גודל טקסט)

כמו הגל השני של מגיפת הקורונה, כך גם עולה בתקופה האחרונה הגל השני של סימני השאלה בנוגע לחידוש עונת ה-NBA, כאשר היום (שלישי) נודע כי שני כוכבים נוספים לא יוכלו ליטול חלק במשחקים באורלנדו. הקלע של וושינגטון וויזארדס, בראדלי ביל, לא יעמוד לרשות קבוצתו במאבקים על המקום בפלייאוף בעקבות פציעה בכתף – כך הודיע המועדון באופן רשמי.

ביל נחשב לאחד משחקני התקפה הטובים בליגה ובעונה הנוכחית העמיד ממוצעי שיא בקריירה הן בנקודות (30.5) והן באסיסטים (6.1), שהפכו את התקפת הקוסמים מבירת ארצות הברית לשישית בטיבה בליגה בכל הנוגע לקליעה, עם 115.6 נקודות למשחק. עד כה הסקורר נהנה מקריירה די נקייה מפציעות, כאשר מאז עונת 2015/16 הוא פספס שבעה משחקים בלבד, כולל רצף של 194 הופעות ללא היעדרות בעונה הסדירה.

הוויזארדס סבלו מפציעות לאורך כל העונה הנוכחית: גם שחקני רוטציה כמו תומאס בראיינט, הרוקי רוי האצ'ימורה ודאוויס ברטנס נעדרו לפרקי זמן לא קצרים. וושינגטון מדורגת במקום התשיעי במזרח ורחוקה 5.5 משחקים מאורלנדו השמינית, אך כעת, לאור חסרונו של ביל, יהיה לה קשה הרבה יותר לשים את ידה על הכרטיס האחרון לפלייאוף.

בראדלי ביל
מכה גדולה לוויזארדס | Patrick Smith/Getty Images

במקביל, שחקנה של ברוקלין נטס ספנסר דינווידי צייץ הערב כי הוא נמצא חיובי בבדיקת קורונה בפעם השנייה בשבוע האחרון ולכן החליט, יחד עם רופאי הקבוצה, שלא להשתתף בהמשך עונת ה-NBA. בברוקלין היו אופטימיים לגבי הסיכוי שדינווידי יחלים בזמן כדי להצטרף לנסיעת הקבוצה לאורלנדו, אלא שהגארד ממשיך לסבול מתסמינים. זהו השחקן השלישי של הנטס שלא יחזור לשחק העונה, אחרי שגם דיאנדרה ג'ורדן אובחן כחיובי ואילו ווילסון צ'נדלר בחר להישאר עם משפחתו. דינווידי מדורג שני בקבוצה בנקודות (20.6) ומוביל אותה באסיסטים (6.8). ברוקלין במקום השביעי במזרח ובמשחקה הראשון אחרי הפגרה, היא אמורה לפגוש את אורלנדו מג'יק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי