קשיי התאקלמות: שחקני ה-NBA החלו להגיע ל"בועה"

סטורי של טרוי דניאלס | אינסטגרם

טרוי דניאלס מדנבר נאגטס פרסם תמונה של הארוחה הראשונה באורלנדו, שהפכה לוויראלית. אדם סילבר הביע דאגה מפני גילוי נדבקים בקורונה אחרי סבב הבדיקות הראשון

(גודל טקסט)

שחקני ה-NBA שיקחו חלק בפתיחתה המחודשת של הליגה החלו להגיע אתמול (שלישי) לאורלנדו והתמקמו ב"בועה", אותה לא יורשו לעזוב עד שהקבוצות שלהם יסיימו את דרכן העונה. מדובר בתהליך התאקלמות לא קל עבור הכדורסלנים שיישהו בבידוד בשבועיים הראשונים והדבר הראשון שעורר שיח ברשתות היה נושא האוכל, אחרי ששחקנה של דנבר נאגטס, טרוי דניאלס, פרסם בסטורי שלו תמונה של מה שנראה כמו ארוחת מטוס.

אייזיאה תומאס צחק על התמונה וכתב: "אין מצב שלברון אוכל את הדבר הזה". שחקנים שראו את הפוסט הביעו דאגה, שכן חלק גדול מקפיד על הרגלי התזונה שלו. לשמחתם, כתב "ניו יורק טיימס", מארק שטיין, הרגיע והסביר כי האוכל בבועה ישתנה אחרי שכלל השחקנים ייכנסו לבידוד: "הארוחות לא ייראו כמו אוכל של מטוסים לאחר 48 השעות הראשונות. זה אמור להיות יותר כמו חוויה של בית מלון ברגע שלא תהיו תקועים בחדרים", צייץ שטיין.

בינתיים, אחרי ש-8% בלבד מבין שחקני הליגה עברו בדיקות קורונה בשבועיים האחרונים, לא פחות מ-28 אובחנו כנדבקים יחד עם עשרה אנשי צוות נוספים שנמצאו גם הם חיוביים, אך מה שבאמת מדאיג את הקומישינר אדם סילבר הוא תרחיש בו יתגלו נדבקים לאחר סבב הבדיקות הראשון שייערך באורלנדו: "במקרה כזה, נדע שאנחנו בבעיה, שיש חור בבועה שלנו ושהקמפוס לא עובד כמו שצריך", אמר סילבר. ב-NBA מאמינים שהתכנית תעבוד והשחקנים יעמדו בהוראות, אך תסריט האימים בוודאי יושב בראשם של מקבלי ההחלטות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי