מכה ללייקרס: רונדו נפצע וייעדר בין 6-8 שבועות

ראג'ון רונדו
ראג'ון רונדו | AFP

רכז הקבוצה מלוס אנג'לס, שרשם 7.1 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק העונה, שבר את אגודל ידו הימנית ויזדקק לניתוח. זו הפציעה השלישית שלו בשנתיים האחרונות

(גודל טקסט)

קבוצות ה-NBA בקושי הספיקו להתמקם במתחם דיסניוורלד שבאורלנדו וכבר נרשמה הפציעה הראשונה: רכז לוס אנג'לס לייקרס ראג'ון רונדו שבר את אגודל ידו הימנית ויזדקק לניתוח, מה שישבית אותו לתקופה של בין שישה לשמונה שבועות ויאט את החזרה שלו לכושר אחרי שהליגה הטובה בעולם הופסקה ליותר מארבעה חודשים.

זו הפעם השלישי שבה רונדו נפצע באותה יד מאז שחתם בקבוצה מעיר המלאכים, אחרי שבעונה שעברה עבר שני ניתוחים לתיקון שברים בעצם המסרק ובקמיצה. הרכז בן ה-34 החמיץ רק 12 משחקים בעונה הסדירה בארבע העונות הראשונות שלו בליגה, אולם מאז הפציעות הפכו למנת חלקו הקבועה ורק בעונה אחת מתוך 10 האחרונות הוא ערך יותר מ-70 הופעות. העונה, רונדו רשם ממוצעים של 7.1 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק.

אמנם בשורות הלייקרס ישנם כוכבים גדולים יותר מהפוינט גארד, אך הוא משחק תפקיד מפתח ברוטציה בשל העובדה שהוא מוריד מלברון ג'יימס את נטל הובלת הכדור וניהול המשחק בדקות שלו. בנוסף, רונדו שחקן ותיק ומנוסה שכבר זכה בטבעת אליפות עם בוסטון סלטיקס ב-2008, כך שלנוכחות שלו בחדר ההלבשה יש חשיבות שהיא לא רק מקצועית.

הקבוצה מלוס אנג'לס כבר איבדה את הגארד אייברי בראדלי, שבחר לא להגיע לאורלנדו לאור הדאגה לשלום משפחתו על רקע משבר הקורונה. הלייקרס החתימו במקומו את ג'יי אר סמית'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי