הארדן הגיע לאורלנדו, ביזלי נדבק בקורונה ועזב את המתחם

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן |

כוכב יוסטון רוקטס הצטרף לחבריו באיחור, מנגד הרכש החדש של ברוקלין נטס נמצא חיובי לנגיף והתבקש לעזוב בשלב זה. גם בארנס מסקרנטו קינגס הצטרף לרשימת החולים

(גודל טקסט)

כשבועיים לפני שעונת ה-NBA מתחדשת, הדיווחים מאורלנדו, שם תיערך "ליגת הבועה", לא פוסקים. הבוקר (רביעי) נודע על שני שחקנים נוספים שנמצאו חיובים לנגיף קורונה, במקביל להגעתו של אחד הכוכבים הכי גדולים בעולם למתחם של דיסניוורלד שיארח את התחרות.

נתחיל במי שהגיע לאורלנדו: חמישה ימים אחרי הגעת יוסטון רוקטס למתחם, ג'יימס הארדן הגיע גם הוא ונכנס לבידוד. הרוקטס לא דיווחו מדוע "הכוכב המזוקן" לא הצטרף מלכתחילה, אך הוא הגיע כעת ובקרוב יעבור בדיקת קורונה. כידוע, הרוקטס מחכים בימים אלה לבדיקת חוזרת שייערך ראסל ווסטברוק, שנמצא חיובי לנגיף עוד טרם הטיסה לאורלנדו והוא כמובן לא יוכל להצטרף לקבוצה עד אשר יימצא שלילי לנגיף ובקבוצה מקווים שכבר בימים הקרובים הוא יקבל אור ירוק לטוס לפלורידה ולהצטרף לחבריו.

מנגד, ברוקלין נטס הודיעה שמייקל ביזלי, שרק הצטרף לאחרונה כדי לעבות את הסגל ב"ליגת הבועה", נמצא חיובי לנגיף ובשלב זה עוזב את המתחם באורלנדו. ביזלי בן ה-31 למעשה רק חתם בשבוע שעבר, אך כעת ייאלץ להיפרד מחבריו לזמן מה ולא ברור מתי ואם בכלל ישוב לנטס. כידוע, ברוקלין גם כך חסרה את הפצועים קווין דוראנט וקיירי אירווינג ובשלב זה גם חסרה את ספנסר דינווידי, דיאנדרה ג'ורדן וטאורין פרינס שנמצאו כולם חיוביים לקורונה.

מייקל ביזלי, לברון ג'יימס
מייקל ביזלי, לברון ג'יימס | Harry How/Getty Images

קבוצה נוספת שאובחן אצלה הלילה מקרה נוסף של קורונה היא סקרמנטו קינגס, שמצד אחד קיבלה בחזרה לאימונים את באדי הילד שהחלים מקורונה, אחד מבין ארבעה שחקנים שנדבקו, ביניהם גם האריסון בארנס שהצטרף לרשימה הלילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי