זאיון עזב את בועת ה-NBA באורלנדו בעקבות 'מקרה חירום משפחתי'

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Sean Gardner/Getty Images

הפורוורד של ניו אורלינס עזב את המתחם שבועיים לפני פתיחת העונה ועשוי לפספס את פתיחת העונה בעקבות בידוד: "תומכים בהחלטה שלו להיות עם משפחתו"

(גודל טקסט)

ניו אורלינס הודיעה הבוקר (חמישי) שהפורוורד זאיון וויליאמסון עזב את בועת ה-NBA במתחם 'וורלד דיסני' באורלנדו, בעקבות 'מקרה חירום רפואי משפחתי' והוא יצטרף אליהם מאוחר יותר.

"אנחנו תומכים לחלוטין בהחלטה של זאיון לעזוב את מתחם ה-NBA כדי להיות עם בני משפחתו". אמר דיויד גריפין, סגן נשיא הקבוצה בהודעה לתקשורת. "מכבוד למשפחת וויליאמסון, אנחנו לא נתייחס לנושא בתקופה הקרובה".

ע"פ הפרוטוקול של ה-NBA, אם וויליאמסון ייבדק לקורונה באופן יום יומי בזמן שהוא לא נמצא בבועה, ויישאר בריא, הוא יצטרך לשבת ארבעה ימים בבידוד כשיחזור למתחם. אך אם לא ייבדק, הוא יצטרך לשבת בבידוד עשרה ימים.

וויליאמסון, שהתאמן בשבוע האחרון עם חבריו לקבוצה והודה בכך ששמר על כושר גם בזמן ההסגר עם אביו החורג, שותף רק ב-19 משחקים בעונת הרוקי המצופה שלו, אחרי שחזר מניתוח במיניסקוס בחודש ינואר, ורשם ממוצעים של 23.6 נק', 6.8 ריב' ו-2.2 אס' למשחק.

ב-30 ביולי, ניו אורלינס תחפש מקום בפלייאוף כשעונת ה-NBA תתחדש לאחר שהופסקה ב-11 במרץ אחרי ההידבקות של רודי גוברט, סנטר יוטה ג'אז בנגיף הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי