מאמן ב-NBA: "הסופר-טים הבאה תצא מהבועה באורלנדו"

שחקני גולדן סטייט
שחקני גולדן סטייט | AFP

בארה"ב פורסם כי אחד המאמנים בליגה סבור שהשהות המשותפת במתחם דיסניוורלד תוביל את הכוכבים לרקום תכניות לאיחוד אפשרי בעתיד: "זה בלתי נמנע"

(גודל טקסט)

מגיפת הקורונה יצרה מצב שבו על מנת לחדש את עונת המשחקים, 22 קבוצות ב-NBA נאלצו להתקבץ באורלנדו, מה שנותן לשחקנים הזדמנות לדון באיחוד כוחות אפשרי בעתיד ולפי הפרסום הלילה (בין שישי לשבת), אחד המאמנים בליגה מאמין שזה בדיוק מה שיקרה. אותו מאמן, שזהותו לא נחשפה, צופה כי הכוכבים ינצלו את הזמן הפנוי בין האימונים והמשחקים כדי לטפח חברויות וקשרים שיובילו להקמת קבוצת העל הבאה: "זה בלתי נמנע, הסופר-טים הבאה תצא מכאן", אמר.

מחבר הכתבה ציין כי אותו מאמן לא חושב שהכדורסלנים הגיעו למתחם באורלנדו כשגיוס שחקנים מקבוצות אחרות עומד בראש מעייניהם, אלא חשוב להם קודם כל לדאוג שהכל יעבוד כשורה כדי שאפשר יהיה להשלים את העונה, בעיקר בשל החשיבות הכלכלית שבכך: "שחקנים מרוכזים בהווה, אבל גם חושבים על העתיד. הם יודעים שהמון כסף מונח על כף המאזניים לעתיד הקרוב וגם לרחוק", הסביר המאמן.

מאז אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, ה-NBA נשלטה בידי קבוצות שהוגדרו כ"סופר-טים", כמו בוסטון סלטיקס של 2008, מיאמי היט של 2010-2014 וגולדן סטייט ווריירס של השנים האחרונות. בקיץ שעבר התפתח טרנד חדש של צמדים חזקים, כמו לברון ג'יימס ואנתוני דייויס בלייקרס, קוואי לאונרד ופול ג'ורג' בקליפרס או ג'ואל אמביד ובן סימונס בפילדלפיה.

אם לוקחים לדוגמא את אותה מיאמי, אזי שרבים חושבים כי ג'יימס, דוויין ווייד וכריס בוש תכננו לחבור במהלך שהותם המשותפת בנבחרת ארצות הברית, בקיצים שקדמו לכך. השלושה נקטו בצעד שלא היה נהוג עד אז וחתמו על הארכות חוזים לטווח קצר, כך שיהיו חופשיים לאחד כוחות ב-2010. לכן, ההנחה ששחקנים יגבשו תכניות להקים סופר-טים בשנים הקרובות סבירה בהחלט ולא מן הנמנע שהנבואה של אותו מאמן תתממש, שכן בעוד שנה מעכשיו, בשוק השחקנים החופשיים עשויים להיות זמינים כוכבי על כמו יאניס אנטטוקומפו, אנתוני דייויס ובראדלי ביל, כשגם לברון ולאונרד יוכלו לממש אופציות יציאה מהחוזים שלהם אם ירצו בכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי