קווין גארנט עשוי לרכוש את מינסוטה טימברוולבס

קווין גארנט | Mike Ehrmann/Getty Images

גלן טיילור בן ה-79 החליט למכור את הפרנצ'ייז שבבעלותו מאז 1994, על פי הדיווחים כוכב העבר ששיחק 14 שנה בקבוצה עשוי לעמוד בראש קבוצת משקיעים

(גודל טקסט)

אי אפשר לומר שמינסוטה טימברוולבס היא מהמוצלחות בקבוצות ה-NBA, אבל הפרנצ'ייז כעת נקלע לבעיה נוספת: המיליארדר גלן טיילור, שרכש את הטימברוולבס תמורת 88 מיליון דולר ב-1994, הנחה את אנשיו לחפש משקיע חדש.

לפי הדיווח ב"sportico", שתי הצעות כבר הוגשו ובקבוצת Raine אופטימיים שתוך כחודש יצליחו למכור את הבעלות למשקיע חדש. באותו דיווח גם טען מקור המקורב לטיילור כי העמדת הפרנצ'ייז למכירה אינו נובע כתוצאה של התפרצות הקורונה וההשלכות הכלכליות שהגיעו עמה.

טיילור בן ה-79 מוערך בכשלושה מיליארד דולר ובהודעתו הוא הצהיר: "מאז שקניתי את הקבוצה ב-1994, תמיד רציתי לקדם את הטימברוולבס ולעשות את הטוב ביותר עבור הקהל שלנו". כעת הוא מבקש עבור מינסוטה טימברוולבס סכום שמוערך ב-1.2 מיליארד דולר, קצת פחות מהערך של הפרנצ'ייז על פי המגזין הכלכלי "פורבס" – 1.38 מיליארד דולר.

כידוע, הטימברוולבס הגיעו לפלייאוף ה-NBA רק פעם אחת ב-15 השנים האחרונות ולא במקרה שהעונה, עד שנערה הליגה במרץ האחרון, ממוצע הצופים במשחקי הקבוצה עמד על כ-15 אלף – הכי נמוך מבין כל 30 קבוצות הליגה.

בינתיים מדווח בדיווח ראשוני בלבד, אולם על פי העיתונאי הבכיר שמס צ'רניה, קווין גארנט, כדורסלן העבר שמזוהה עם מינסוטה טימברוולבס בזכות 14 שנה בקבוצה בשתי קדנציות שונות, עומד בראש קבוצת משקיעים שבוחנת את האפשרות להגיש הצעה לרכישת הפרנצ'ייז מטיילור.

קווין גארנט
קווין גארנט | Jonathan Daniel/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי