וויליאמס וג'ורג' הובילו את הקליפרס ל-90:99 על אורלנדו

פול ג'ורג'
פול ג'ורג' | Andy Lyons/Getty Images

משחקי הכנה ראשונים נערכו במתחם דיסניוורלד לקראת שובה של ה-NBA. הקבוצה מלוס אנג'לס, שחסרה ארבעה שחקני רוטציה חשובים, גברה על המג'יק בזכות 22 נקודות של הגארד ו-18 של הפורוורד. דנבר ניצחה את וושינגטון

(גודל טקסט)

אמנם מדובר בהכנה בלבד ועדיין נותרו שמונה ימים עד לדבר האמיתי, אבל לאחר 120 ימים של הספקה בעקבות משבר הקורונה, שני משחקים ראשונים נערכו הלילה (רביעי) ב-NBA, לקראת חזרת הליגה לפעילות באופן רשמי. לוס אנג'לס קליפרס ניצחה את אורלנדו מג'יק הודות ליכולת מצוינת של לו וויליאמס ופול ג'ורג', שניצל את הפגרה כדי להתגבר על הפציעות שפקדו אותו במהלך העונה וחזר בריא לחלוטין. לאחר מכן, דנבר נאגטס ניצחה 82:89 את וושינגטון וויזארדס.

הקליפרס חסרו שני שחקני רוטציה משמעותיים, הסנטר מונטרז הארל והרכז פטריק בוורלי, שעזבו את הבועה באורלנדו בימים האחרונים בשל סיבות משפחתיות. גם שחקן הפנים השני של הקבוצה, איביצה זובאץ', והקלע לאנדרי שאמט, עדיין לא הצטרפו לחבריהם במתחם דיסניוורלד.

בינתיים, את העגלה סחבו כאמור וויליאמס וג'ורג'. הגארד סיים עם 22 נקוודת בקצת פחות מ-17 דקות משחק, בעוד PG13 תרם 18 ב-19 דקות. קוואי לאונרד, כמו קוואי לאונרד, שמר כוחות למשחקים החשובים באמת וסיים עם 9 בלבד.

דנבר – וושינגטון 82:89

בזמן שאנחנו נמצאים בעיצומו של עידן הסמול בול, הנאגטס עלו עם חמישייה גבוהה במיוחד ולא שגרתית שכללה את פול מילסאפ (2.01), ג'רמי גרנט (2.03), ניקולה יוקיץ' (2.13), מייסון פלאמלי (2.11), ובול בול (2.18). וושינגטון מנגד עלתה ללא הכוכב שלה בראדלי ביל, שייעדר מהמשחקים בבועה ונראה שמסיבה זו דנבר לא התקשתה במיוחד מול וושינגטון ועלתה ליתרון דו ספרתי עוד ברבע השני ולא נקלעה לפיגור עד הבאזר. את רשימת הקלעים הוביל טרוי דניאלס עם 22 נקודות, בול הוסיף 16 ו-6 חסימות. מנגד רוי הצ'ימורה היפני סיים עם 18 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי