ניצחון ראשון ללייקרס בהכנה, 112:119 על אורלנדו

לברון ג'יימס | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

לברון ג'יימס כיכב עם 20 נקודות ושבעה אסיסטים, לוס אנג'לס גברה על המג'יק במשחק ההכנה השני שלה בבועה. אנתוני דייויס נפצע בעינו. מילווקי ניצחה את סקרמנטו, מיאמי הפסידה ליוטה ללא ג'ימי באטלר

(גודל טקסט)

משחקי האימון לקראת חזרת ה-NBA לפעילות ביום חמישי הקרוב נמשכים הערב (שבת) והאקשן התחיל כבר ב-19:00 שעון ישראל. לוס אנג'לס לייקרס השיגה את ניצחונה הראשון בהכנה ומילווקי גברה על סקרמנטו. בהמשך, יוטה תפגוש את מיאמי וסן אנטוניו את ברוקלין.

אורלנדו מג'יק – לוס אנג'לס לייקרס 119:112

הקבוצה מעיר המלאכים פתחה חזק בהגנה, כפתה על המג'יק 16 החטאות מתוך 20 זריקות ברבע הראשון וברחה ליתרון דו ספרתי, שנשמר עד ההפסקה למרות שאנתוני דייויס נפצע בעינו ולא חזר לשחק. אורלנדו חזרה לעצמה במחצית השנייה עם ריצת 0:11 בהובלת די.ג'יי אוגוסטין וארון גורדון וצימקה למינוס שתיים בלבד בסיום הרבע השלישי. רבע אחרון מצוין של קנטאביוס קולדוול פופ, שקלע 7 נקודות מתוך ה-17 שלו במשחק כולו, אפשר ללייקרס לפתוח פער מחדש ולצאת עם הניצחון. קייל קוזמה סיים כקלע המוביל עם 25 נקודות, לברון ג'יימס תרם 20 ו-7 אסיסטים. בצד המפסיד, אוגוסטין סיים עם 21 נקודות וגורדון עם 14.

סקרמנטו קינגס – מילווקי באקס 131:123

מוליכת המזרח המשיכה במומנטום החיובי ורשמה ניצחון שני בהכנה, כאשר הפעם בלט בשורותיה ברוק לופז שתרם 21 נקודות ו-4 ריבאונדים. יאניס אנטטוקומפו סיים עם 22, 9 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים. בצד של הקינגס הקלע הבולט היה קנט בייזמור שקלע 16 והוריד 8 ריבאונדים.

יוטה ג'אז – מיאמי היט 99:101

הקבוצה מפלורידה קיבלה בחזרה את קנדריק נאן והעניקה מנוחה לכוכביה, ג'ימי באטלר ובם אדבאיו. המורמונים פתחו פער דו ספרתי בזכות רבע שלישי חזק, בהובלת השחקן שהידבקותו בקורונה הביאה להפסקת הליגה – רודי גוברט, שכיכב עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים. היתרון אמנם הצטמק ברבע האחרון, אך בדקות אלו הג'אז שיתפו את השחקנים הצעירים בסגל. גם מייק קונלי סיפק יכולת טובה וסיים עם 17. במיאמי בלט קלי אוליניק, שתרם 27 נקודות.

סן אנטוניו ספרס – ברוקלין נטס 124:119

הספרס התגברו על ריצה מוקדמת של הנטס וסיימו את הרבע הראשון ביתרון. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לפתוח פער ובהפסקה לוח התוצאה הראה שוויון 57:57. ברבע השלישי ברוקלין ברחה ליתרון דו ספרתי בזכות דקות טובות של קאריס לוורט ושתי שלשות של גארט טמפל, אבל סן אנטוניו הצליחה למזער נזקים, חזרה לשוויון דרך ריצת 0:9 בתחילת הרבע המכריע ובהמשך אף עלתה לפלוס חמש, אבל טיילר ג'ונסון התעלה בדקות הסיום עם שמונה נקודות אישיות ועזר לנטס לצאת עם הניצחון. לוורט הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 27, ג'ונסון סיים עם 17 בצד המנצח. אצל הספרס בלט דריק ווייט שתרם 22, ברין פורבס סייע לו עם 15 שלא הספיקו למנוע הפסד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי