ריברס כעס על וויליאמס, שעלול לשהות בבידוד ארוך

דוק ריברס
דוק ריברס | Harry How/Getty Images

מאמן הקליפרס הגיב לתיעוד הרכז שלו מבלה במועדון חשפנות: "לא תמונות שאהבנו לראות". ב-NBA תחקרו את השחקן ועשויים להטיל עליו בידוד של עד 14 ימים, מה שאומר כי הוא יחמיץ את המשחקים הראשונים

(גודל טקסט)

רק ביום שלישי האחרון הודיעה הנהלת על NBA כי בסבב הבדיקות האחרון לא התגלה אף חולה קורונה בתוך הבועה באורלנדו, אלא ששחקנים מסוימים ממשיכים לנהוג בחוסר אחריות. לו וויליאמס, שקיבל אישור לעזוב את המתחם בדיסניוורלד מסיבות אישיות, תועד ביום חמישי האחרון כשהוא מבלה במועדון חשפנות ובליגה חוקרים כעת היכן הסתובב רכז לוס אנג'לס קליפרס בזמן שהותו באטלנטה, על מנת להעריך כמה זמן ייאלץ לשהות בבידוד עם חזרתו לבועה.

וויליאמס צולם על ידי הראפר ג'ק הארלו, שמחק את התמונה מהסטורי זמן קצר לאחר מכן. ביום שיש הראפר ניסה להסביר בטוויטר שמדובר בתמונה ישנה של השניים, אך מסיכת ה-NBA על פניו של השחקן, אותה קיבל במתחם באורלנדו, הסגירה אותו וחשפה את השקר.

על פי דיווח ב-ESPN, וויליאמס אמר לחוקרים מטעם הליגה כי במועדון לא נכחו מבלים נוספים מלבד הוא וחברו ושהוא הגיע למקום לטובת ארוחה. בשישי הרכז אף צייץ: "תשאלו כל אחד מחבריי לקבוצה מה המסעדה האהובה עליי באטלנטה. אף אחד לא חוגג, תירגעו".

על אף שבכל אחד מימי שהותו מחוץ לבועה הוא עבר בדיקות בדיקת קורונה, לפי פרוטוקול ה-NBA, וויליאמס עלול לשהות כעת בבידוד ארוך כאשר יתייצב בחזרה במתחם דיסניוורלד. התקנון קובע כי שחקנים שעזבו את המקום מחויבים בבידוד של ארבעה ימים עם חזרתם, אך ייתכן ששחקן הקליפרס יבודד בין 10 ל-14 ימים אם מומחי האפידמיולוגיה של הליגה ימליצו על כך, מה שאומר כי הוא יחמיץ את המשחקים הראשונים של קבוצתו.

מאמן הקבוצה מלוס אנג'לס, דוק ריברס, אמר בתגובה לסערה: "אני לא יכול לשתף יותר מדי בנוגע לנסיעה שלו. לא הייתי איתו שם. מן הסתם שאלו תמונות שלא נהנינו ולא אהבנו לראות".

לוו וויליאמס | 2020 Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי