הלייקרס ניצחו ללא לברון ודייויס, הקליפרס הפסידו לקינגס

אלכס קארוסו | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

קבוצות העיר לוס אנג'לס קיימו משחק הכנה אחרון לפני שייפגשו במשחק החזרה הרשמית ל-NBA. "המלך" ו-AD קיבלו מנוחה, קבוצתם גברה על וושינגטון. קוואי וחבריו שמטו יתרון של 21 נקודות ונוצחו

(גודל טקסט)

שתי הקבוצות של העיר לוס אנג'לס עלו היום (שני) לחזרה הגנרלית לקראת המשחק הרשמי הראשון שלהן מאז חודש מרץ, שיתקיים במסגרת ערב החזרה של ה-NBA בעוד יומיים. ראשונים לעלות לפרקט היו הלייקרס, שניצחו את וושינגטון וויזראדס. בשעה זו, הקליפרס מתמודדים מול סקרמנטו קינגס.

לוס אנג'לס לייקרס – וושינגטון וויזארדס 116:123

לברון ג'יימס ודווייט הווארד קיבלו מנוחה לקראת החזרה לדבר האמיתי ואנתוני דייויס לא שותף בשל הפציעה שספג בעינו במשחק הקודם, אז ג'יי אר סמית', שחתם בקבוצה רק לאחרונה, לקח את ההזדמנות והוביל את הלייקרס לניצחון השני שלהם בהכנה מתוך שלושה משחקים. הגארד הוביל את רשימת הקלעים עם 20 נקודות ונעזר ב-18 ושישה אסיסטים של דיון ווייטרס, כאשר אלכס קארוסו קלע 17 ומסר שישה אסיסטים משלו. את ה"קוסמים" הוביל הרוקי היפני, רוי האצ'ימורה, שקלע 19 נקודות. ג'רום רובינסון הוסיף 18 ושבאז נאפייר תרם 16.

לוס אנג'לס קליפרס – סקרמנטו קינגס 104:100

הקבוצה של דוק ריברס כבר הובילה ב-21 נקודות הפרש במהלך הרבע השלישי, אך הקינגס חזרו בענק וניצלו יום רע של קוואי לאונרד, שאמנם סיים עם 17 נקודות אך החטיא 16 מ-22 הזריקות שלו. בוגדן בוגדנוביץ' הוביל את סקרמנטו עם 21 נקודות, באדי הילד הוסיף 17. פול ג'ורג' בלט בשורות המפסידה עם 19, מרכוס מוריס תרם 18 משלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי