הכנה? הארדן קלע 35 נק', יוסטון הביסה את בוסטון

ג'יימס הארדן | David Sherman/NBAE via Getty Images

האיש והזקן סיפק ערב מפלצתי באורלנדו והוביל את קבוצתו לניצחון מרשים על הסלטיקס. פיניקס הפתיעה את טורונטו, דאלאס גברו על פילי בהארכה

(גודל טקסט)

משחקי ההכנה של ה-NBA לקראת חידוש העונה באורלנדו נמשכו הלילה (בין שלישי לרביעי) עם שישה משחקים נפלאים שסיפקו בעיקר התקפות מרשימות אך תצוגות הגנה רופפות. מי שחזר לגנוב את ההצגה בליגת הכדורסל הטובה בעולם, גם הלילה, הוא לא אחר מאשר ג'יימס הארדן ששידר הלילה עסקים כרגיל עם 35 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ועל הדרך הוביל את קבוצתו לניצחון 112:137 מרשים על הסלטיקס, כשהקבוצה של מייק דאנטוני מנצחת את זו של בראד סטיבנס בכל רבע במשחק.

מי שעוד הרשים במדי הרוקטס הוא ראסל ווסטברוק, אשר החלים מקורונה רק בשבוע שעבר ולאט לאט חוזר לעניינים. הרכז הנפיץ שיחק 26 דקות בהן קלע 19 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. רוברט קובינגטון, אשר פתח כסנטר בליין אפ ה'סמול בול' המוזר מאוד של הרוקטס, הוסיף 16 נקודות ו-7 ריבאונדים.

מנגד, בראד סטיבנס שלא שיתף את רוב שחקני המפתח שלו כלל, ביניהם ג'ייסטון טייטום, מרקוס סמארט, קמבה ווקר, גורדון היוורד וג'יילן בראון, יכול היה להתנחם רק בהופעה של הרוקי קרסן אדווארדס, שהוביל את הירוקים עם 19 נקודות. מיודענו, בראד וונאמייקר פתח כרכז וקלע 9 נקודות ב-22 דקות.

ממפיס גריזליס – מיאמי היט 110:128

הגריזליס הצעירים ממשיכים בעונה המרשימה שלהם, בעיקר בזכות המועמד המוביל לתואר 'רוקי העונה', ג'ה מורנט אשר סיפק עוד ערב אדיר עם דאבל דאבל של 22 נקודות ו-12 אסיסטים. דילון ברוקס הוסיף 23, ובסה"כ, תשעה שחקנים של ממפיס קלעו יותר מ-8 נקודות בהתמודדות באורלנדו. מנגד, חניכיו של אריק ספולסטרה לא נראו טוב ולמרות ערב סולידי של ג'ימי באטלר (18 נקודות ו-7 אסיסטים ב-22 דקות), הקבוצה 'הביתית' כביכול נראתה ממש לא טוב.

פיניקס סאנס – טורונטו ראפטורס 106:117

התוצאה המפתיעה של הלילה באורלנדו הגיעה ממשחקה של האלופה המכהנת מקנדה, שהובכה ע"י החבורה הצעירה של מונטי וויליאמס. הקבוצה המלהיבה מאריזונה, נהנתה מערב קבוצתי מוצלח במיוחד, והצליחה לגבור על אחת המועמדות הבכירות לכתר, בערב בינוני יחסית (9 נק', 6 ריב' ו-7 אס' ב-26 דקות) של דווין בוקר. מי שהוביל את הסאנס היה הפורוורד הצעיר, מיקל ברידג'ס שקלע 26. רוביו קלע 22. מנגד, רק חמישה שחקנים של ניק נרס קלעו בספרות כפולות הלילה ומי שהוביל את הראפטורס היה פסקל סיאקם, שקלע 17 נקודות ב-80% מהשלוש.

סן אנטוניו – אינדיאנה פייסרס 111:118

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – פורטלנד טרייל בלייזרס 120:131

דאלאס מאבריקס – פילדלפיה 76' (אחרי הארכה) 115:118

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי