מייקל פורטר ג'וניור גרם לסערה: "משתמשים בקורונה כדי לשלוט בעולם"

מייקל פורטר ג'וניור | Jevone Moore/Icon Sportswire via Getty Images

הפורוורד הצעיר של הנאגטס גרם לסערה בשיחה עם אוהדים בסנאפצ'יט: "משתמשים בוירוס כדי לשלוט באוכלוסייה - כל העולם תחת שליטה". מאמנו הגיב: "חייבים להיות רגישים"

(גודל טקסט)

מייקל פורטר ג'וניור, הפורוורד בן ה-22 של דנבר נאגטס, ומי שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים ב-NBA בשנים האחרונות, גרם לסערה שעוררה את חובבי תיאוריות הקונספירציות, כשהביע את דעתו על וירוס הקורונה בשיחה עם אוהדים, ואמר שמשתמשים בו כדי 'לשלוט בעולם'.

"באופן אישי, אני חושב שמשתמשים בוירוס הקורונה למטרה גדולה יותר. אמר פורטר בן ה-22 בשיחה עם אוהדים ב'סנאפצ'ט', "משתמשים בוירוס לשליטה באוכלוסיה. ממש כדי לשלוט בציבור – מאז שהתחיל הוירוס, כל העולם תחת שליטה".

"אנחנו חייבים ללבוש מסכות, וכשיוציאו את החיסון, מי יודע מה יקרה? אולי נצטרך חיסון כדי לטוס בעולם או להסתובב ברחוב. זה יהיה משוגע. לא עברתי חיסון בחיים שלי, לא עשו לי זריקות או משהו דומה. זה יכול להיות משוגע, אבל עם כל מה שקורה עכשיו, כל מה שניתן לעשות זה לשבת ולראות כיצד הדברים מתפתחים. אסור להיות מעורב רגשית, זה עניין רציני, הוירוס אמיתי, אבל יצא מפרופורציה".

המאמן של הקבוצה, מייק מאלון, דיבר על ההצהרות של הפורוורד הצעיר לפני חידוש העונה: "מן הסתם, אני לא שוטר קשוח, אני לא הולך להגיד לשחקנים שלי מה הם יכולים להגיד ומה לא, כל מה שהייתי אומר, זה שבסיטאוציה כזאת רגישה, במצב הנוכחי, וביחס של המדינה והעולם כלפי הוירוס, חייבים להיות רגישים. פורטר, כמו כל שחקן אחר בסגל, רשאי לדעות משלו ולחופש הביטוי. אני אכבד את זה כל עוד זה לא נהפך להסחת דעת. מה שמייקל אמר לא השפיע על אף אחד בקבוצה".

פורטר זכה לביקורת קשה אך גם לתמיכה ברשתות החברתיות, בזמן ששיעור המתים מהוירוס עומד כרגע על מעל 670,000 אנשים, ומספר הנשאים המאומתים של הוירוס מוערך בכ-17,200,000 בני אדם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי