ה-NBA חזרה: הלייקרס השיגה 101:103 דרמטי על הקליפרס

לברון ג'יימס, שחקני לוס אנג'לס לייקרס | Mike Ehrmann/Getty Images

הליגה הטובה בעולם שבה אלינו אחרי 140: לברון קלע רק 16, אך היה אחראי על סל הניצחון. דייויס כיכב עם 34 נק' ו-8 ריב', ג'ורג' (30) ולאונרד (28) בלטו מנגד. יוטה ניצחה 104:106 את ניו אורלינס, 13 נק' לזאיון

(גודל טקסט)

140 ימים חיכינו והלילה (בין חמישי לשישי) ה-NBA סוף סוף חזרה עם שני משחקים ראשונים במתחם 'הבועה' באורלנדו. כצפוי, בעקבות מחאת השחורים בארצות הברית, השחקנים עלו מסרים פוליטיים על גב הגופייה ובחימום נשאו את החולצה תחת הכיתוב 'Black Lives Matters'. על הפרקט קיבלנו שני משחקים נפלאים שהסתיימו בדרמת ענק והמרכזי ביניהם סגר את היום כאשר לוס אנג'לס לייקרס ניצחה 101:103 את הקליפרס. עוד קודם לכן, יוטה גברה 104:106 על ניו אורלינס.

ל.א לייקרס (14:50) – ל.א קליפרס (21:44) 101:103

הדרבי של לוס אנג'לס הפך העונה למפגש המסקרן ביותר ב-NBA, והלילה הוא הסתיים עם ניצחון של לברון וחבריו. הפתיחה הייתה שייכת ללייקרס, אותה הוביל אנתוני דיויס ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון יחד עם ג'בייל מקגי וקייל קוזמה, ברבע השני גם לברון ג'יימס נכנס לעניינים עם 4 נקודות מהירות, אך דווקא הקליפרס ובעיקר קוואי לאונרד נגסו לאט לאט בהפרש, שהצטמצם ל-2 בהפסקה.

בתחילת הרבע השלישי פול ג'ורג' נכנס לעניינים, שלשה מהירה העבירה את היתרון לקליפרס ויחד עם לאונרד העלה את הקליפרס ליתרון דו ספרתי. אז הגיע תורם של לברון ודיוייס שוב לצמצם את הפער עד לנקודה לפני הרבע המכריע, שגם הוא נותר צמוד עד הרגע האחרון. הלייקרס שוב עלו ליתרון דו ספרתי, הקלירפס שוב צמצמו לנקודה והפעם היה תורו של לברון לתפוס פיקוד עם שתי נקודות חשובות בלייאפ, ג'ורג' ענה בשלשה אבל קינג ג'יימס לא נלחץ, קפץ מעל גופו של ג'ורג', קלע שתיים נוספות  וראה את ג'ורג' מחטיא שלשה מהבאזר.

את רשימת קלעי הלייקרס הוביל אנתוני דיוייס שכיכב עם 34 נקודות ו-8 ריבואנדים, לברון ג'יימס הסתפק ב-16 בלבד אך הוסיף עוד 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. מהעבר השני פול ג'ורג' (30) וקוואי לאונרד (28) יסתפקו רק במחמאות.

לברון ג'יימס, קוואי לאונרד, אנתוני דייויס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

ניו אורלינס (37:28) – יוטה (23:42) 106:104

משחק הפתיחה המחודשת הבטיח המון וגם קיים, עם משחק איכותי במיוחד שהסתיים בדרמה גדולה. הפתיחה הייתה שייכת לפליקנס – זאיון וויליאמסון שקיבל אישור לשחק עם מגבלת דקות וברנדון אינגרם להטו ועלו ליתרון שיא של 16 נקודות. אך ככל שהמשחק התקדם יוטה צמצמה את הפער ובמהלך האחרון של המשחק שני הכוכבים – רודי גובר ודונובן מיטשל, שמערכת היחסים ביניהם התדרדרה בעקבות ההידבקות של שניהם בקורונה שגרמה להפסקת הליגה – היו אחראים למהלך המנצח כאשר הפורוורד מצא את הסנטר, שנעצר בעבירה וקלע שתי דקות מהקו.

ג'ורדן קלרקסון הוביל את קלעי יוטה עם 23, דונובן מיטשל ומייק קונלי הוסיפו 20 כ"א, וגיבור המשחק רודי גובר הזכיר לנו מדוע הוא נחשב לאחד מהסנטרים הטובים בליגה עם  14 נקודות, 12 ריבאונדים ו-3 חסימות. את קלעי המפסידה הוביל ברנדון אינגרם עם 23 נקודות, ג'יי ג'יי רדיק (21) וג'רו הולידיי (20) הוסיפו. זאיון וויליאמסון קלע 13 ב-15 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי